【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

洪永城介紹筍盤畀湯洛雯

發佈時間: 2020/01/09

洪永城(Tony)、湯洛雯(靚湯)及劉思希等,昨日出席劇集《丫鬟大聯盟》宣傳活動,有指Tony將與女友梁諾妍展開同居生活,他即表現得眉飛色舞。身旁的靚湯卻趁機「投訴」,說Tony答應為她介紹好兄弟,可惜一直無下文。

目前TVB黃金時段的兩綫劇《丫鬟大聯盟》及《黃金有罪》都由洪永城孭飛,記者笑問他可擔心觀眾睇到厭?Tony即表示幸好不是同一年代,再問及女友會否睇到厭?Tony笑謂︰「因為忙於宣傳,最近的確少見咗(女友),但最緊要觀眾唔好睇厭。(梁諾妍已接受同居?)其實一向都有呢個計劃。」

說罷,Tony便借故扯開話題,指着身旁的湯洛雯大讚:「佢(靚湯)唔止係好丫鬟,仲係好老婆。」仍是單身的靚湯即向他「投訴」沒有為她介紹好兄弟,Tony即說兌現承諾做媒人,物色筍盤給她。靚湯坦言許多朋友都主動介紹男仔給她,「年年都話我紅鸞星動,從來唔會話我無桃花,今年仲話我有喜事,不過我唔心急拍拖。」此外,《丫》劇播出後,主角黃心穎亦再度活躍社交網站,Tony認為應該給她時間好好休息,並爆料稱心穎有在劇集群組留言祝大家新年快樂。

劉思希飛擒大咬

劉思希在劇中採取主動色誘謝東閔,成為網民熱話,思希表示:「拍攝時唔覺得自己去到咁盡,原來自己咁放,好開心觀眾鍾意,其實『鹹濕小姐』幾可愛。(你本人係咪咁鹹濕?)鹹濕係人嘅本能,唔多唔少都有,我個角色之後會去得再盡啲。」靚湯都附和說:「我都鼓勵女仔要主動啲。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏