【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

賣樓拍《乜代宗師》黃子華自認傻佬

發佈時間: 2020/01/14

黃子華自編自導自演的賀歲電影《乜代宗師》將於本月23日上映,影片近日疑遭抹黑,有傳子華收取數百萬片酬,不但剝削其他工作人員,更要到深圳取景,一度遭網民發起罷看。

前日子華在FB開live逐一反擊傳聞,他澄清時語帶激動,最後更強顏歡笑︰「套戲係剝削所有人,每個人都畀我揼心口,唔該唔該,平啲平啲平啲,因為真係唔夠錢。我自己點呢?唔單止係一毫子都無收過,實情係我賣咗層樓,嚟拍呢套戲。」子華強調想自由自在拍一部給香港人看的電影,而不是合拍片,至於為何要到深圳取景?他解釋︰「我問過啲監製,我賣咗層樓可以拍15日,但我套戲要拍50日,都係錢嘅問題,所以只能夠行到呢一步。」他更自嘲全世界都覺得他賣樓拍戲是傻佬,而且亦預了蝕錢,輸少當贏。其實子華對上一次執導是02年的《一蚊雞保鑣》,當年票房成績差強人意,令子華成為票房毒藥,今次有望一雪前恥。