【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馮允謙跳彈床拍唱片封套

發佈時間: 2020/01/15

馮允謙(Jay)加盟寰亞音樂,趁在農曆新年前推出新專輯《DETOUR》。Jay拍唱片封面時可謂豁出去,為達到最佳效果,他要在彈床上跳躍跌倒數百次,Jay說︰「之前同事話要拍到我好型,原來係跳到頭髮飛起晒,成身大汗。」

馮允謙推出新歌《尋找白金漢》後,亦為新碟做足準備工夫,他滿有信心表示︰「為咗以最佳狀態拍攝唱片封套照,呢個星期我將所有平時會食嘅快餐店食物、薯片全部戒晒,多菜少肉少澱粉質。」

Jay不諱言日前雖然吃了自助午餐,但全部係揀蒸煮食物,食齋和魚,「夜晚都只係食菜同埋少少肉,今次真係好乖。」

Jay特別提及攝影師想用特別的方式來表達「跌」的感覺,他解釋︰「你見到我喺張彈床不停咁又跳又跌,就係要做到佢要求嘅效果,之前同事話今次拍攝會表現我好型嘅一面,原來係跳起跌到頭髮飛起晒,成身大汗咁型。」

提及平日習慣夜睡的他,在拍攝封套那星期,Jay亦要乖乖在晚上11時前上床,翌日早上起床後跑步,非常健康。他說︰「呢個星期真係做咗好多運動,所以公司同事見到我,都話我比平時更精神、更有活力。」

撰文︰Steven

編輯︰陳禮恒

美術︰李明