【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唔想女兒太鬼妹 梁詠琪注重中國傳統

發佈時間: 2020/01/16

梁詠琪(GiGi)和西班牙籍老公Sergio育有四歲女兒Sofia,由於女兒在香港出生及成長,GiGi希望她多認識中國傳統如尊師重道等。

GiGi與江海迦(AGA)前晚為ViuTV音樂節目《Chill Club》擔任嘉賓,GiGi談到香港的音樂節目愈來愈少,覺得應多支持。GiGi透露新年將會放假休息,希望趁農曆年向女兒灌輸中國傳統知識,她說︰「個女依家大個啲,會開始教佢拜年、斟茶畀父母,因為孝道呢樣嘢喺西方思想嚟講無咁強烈,希望佢唔好咁鬼妹,不過佢都算聽教聽話嘅。」GiGi對女兒的家教也相當嚴謹,如吃剩的飯菜會留下一餐再吃,令女兒學會不浪費食物。

此外,GiGi最近忙於宣傳新歌《平安夜》,歌曲反應好,目前正構思推出新版本,問到GiGi有否計劃開騷?她說︰「依家有兩隻廣東歌,預計會做十隻廣東歌,嚟緊忙錄音,其實做廣東歌真係好開心。」問到女兒是否識唱她的新歌?她笑言︰「佢識唱,因為要喺屋企練歌,所以成日播,亦都有播以前嘅作品,好似《短髮》等佢學下普通話。不過佢依家已經唔聽兒歌,係聽一啲少女嘅英文歌,仲同我爭住播歌。」