【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃芷晴做生意唔靠Daddy

發佈時間: 2020/01/17

黃芷晴昨日擔任《"Mick" the Holidays Bright》期間限定店一日星級店長。經營首飾生意的她,最近又有計劃開烘焙店,不過芷晴重申不會用父母的錢,要靠自己發展事業,亦因此令她暫時擱置感情事。

黃芷晴被問到有甚麼推銷技巧?她笑說︰「自己就好被動,但係做一日店長就要主動少少,或者會同啲客講呢啲係店主自留款式。」

她表示媽媽梁潔華喜歡公仔,打算在店內挑選公仔送給媽媽,也會買利市封給爸爸黃日華,她說︰「以前都試過自己設計啲利市封畀Daddy,見到鍾意嘅利市封會叫他用嚟封利市畀我,好開心可以做店長,自己細個夢想都想幫呢個品牌設計產品。」

喜歡設計花卉擺設的芷晴最近嘗試為朋友製作情人節花。她又透露計劃投資六位數開設樓上烘焙店,邊學邊做。問到會否叫爸爸黃日華打本開店?她就說︰「一定唔會,自己錢自己賺,佢都有畀意見我,叫我做生意要諗清楚。」

重視愛情忽略事業

問到芷晴會否重視事業而忽略愛情?她笑說︰「我唔係女強人,都係慢慢學,以前愛情大過天,反而依家想喺事業方面再努力啲。個人又比較穩陣,之前都唔係好敢嘗試,錯過咗機會,今年會試多啲。」問到會否擺風水陣增加財運?她說︰「都有睇下生肖書,自己屬馬今年會辛苦少少,風水陣就唔會喇。」

採訪︰Pauline

編輯:黃卉彤

美術:勞偉健