【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

關智斌去旅行最怕麻煩友

發佈時間: 2020/01/17

關智斌(Kenny)、陳家樂和楊天宇(Angus)主持的網上綜藝節目《三夫當關》日前播出第六集,主題是「旅遊」,眾人自爆在旅途中做過最瘋狂的事,而Kenny則揚言最討厭旅行麻煩友。

節目一開始,陳家樂即自爆去年被經理人霍汶希(Mani)懲罰,要「坐監」至今年:「我上年除咗工作之外,就好少去旅行,因為我喺年頭做咗件事無同Mani講,所以佢罰我無得去旅行。」

家樂更模仿Mani生氣拍枱︰「從來無人夠膽唔同我講佢做過啲乜嘢㗎!」眾人又討論和朋友去旅行最麻煩的事,家樂將矛頭直指楊天宇︰「最怕男仔都要化粧,佢同我哋出街都要化粧。」

陳家樂被真槍指住

關智斌坦言去旅行最怕遇到「口講無所謂,但其實好有所謂的人」,家樂聽後直認自己就是麻煩友,Kenny即向家樂大喊︰「就係你呢啲咁嘅人呀,講起我都嬲。」至於去旅行做過最瘋狂的事,Kenny自言玩時很大膽,例如跳降落傘、笨豬跳、雪地探險等;家樂就指自己最瘋狂只是去看人妖show。

及後,家樂分享去年到墨西哥拍攝電影的驚險經歷,他當時趁空檔與同事出外遊玩,途中遇上軍隊,更被軍隊用槍指着,最後要向軍隊展示電影拍攝許可證才獲得放行,令他十分難忘。

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰勞偉健