【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【勁歌總選】菊梓喬再封歌后擸6獎 吳若希派骨:「佢永遠係一姐」

發佈時間: 2020/01/18

《勁歌金曲頒獎典禮2019》今日下午進行錄影,晚上播出,亦是頒獎禮舉辦多年以來首次取消直播。大會頒發48個獎項,單是歌曲就已經有20首,實在是皆大歡喜。不過論到歡喜,不得不提《勁歌》的歡喜冤家,就是「星夢娛樂」旗下的吳若希同菊梓喬(Hana),今年Hana繼續以大熱姿態獲得六個大獎,贏過只有三獎的吳若希,一向鬧不和的她們似乎又會再令傳聞升溫。

不過當大會宣布「最受歡迎女歌星」獎是Hana時,坐在隔兩個位旁邊的吳若希立即擰歪面,似乎不想見證這一切發生,Hana在台上心情激動,多謝公司之餘,亦感激歌迷的支持,她說:「冇你哋嘅支持,我唔可以撐到今時今日。」

相關新聞:【勁歌總選】周柏豪病癒復出掃5獎 「我個女真係好腳頭」

{{hket:inline-image name="800_6412d21e-faef-4280-a4ab-6329470c4959.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

{{hket:inline-image name="hvv_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

去年吳若希恭賀Hana的短片被瘋傳。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="1f2b1dfb-6f28-4673-be26-39c57dbf15ba.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《晴報》)

吳若希接受訪問時,繼續派骨頭,句句說話聽落都有骨,她說:「我得到『人氣女歌手』喎,個獎好大,今年(2020年)係我入行十周年,好多謝老闆何哲圖,由18歲到依家都就快28歲,除咗阿爸以外,係跟得最耐嘅男人,好彩我老公聽唔到。」吳若希透露正努力籌備入行十周年演唱會,希望藉此答謝歌迷的支持。

提到再次失落「最受歡迎女歌星」獎,吳若希從容自在地說:「如果要攞呢個獎,太大壓力喇,我唔係循規蹈矩嘅人,我得獎的話會控制唔到自己,怕影衰大家。我唔係容易承受壓力的人,壓力太大會有情緒問題,壓力交畀其他人去承受啦!」

相關新聞:【一姐之爭】菊梓喬吳若希不和升級句句有骨 《勁歌》浮誇大笑13秒後勢成水火

{{hket:inline-image name="pakho.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

柏豪得獎時,吳若希面向柏豪拍手恭賀。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="pha.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

公布《最受歡迎女歌星》前一刻,吳若希已經刻意擰轉面。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="phahs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雖然有拍掌,但全程擰轉面沒有理會Hana。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="800_46069b81-2cf8-4a95-b10c-2a6f2b1f2d42.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

{{hket:inline-image name="037c39c3-c5f5-4917-9f62-8382d11f0a87.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《晴報》圖片)

提到Hana得獎時,吳若希的表情管理一向受到關注,今次她直接擰轉面沒有望Hana,她說:「我有拍手,(你反應太真!)係咪?我哋討論緊一陣慶功食咩,(食緊要過獎?)我係,其他人就唔知喇!」對於Hana連續兩年都成為頒獎禮的大贏家,是否意味著將「星夢一姐」之位拱手相讓給Hana,吳若希說:「我冇做過一姐,梗係冇啦,我都冇攞過『最受歡迎女歌星』獎,喺我心目中,佢永遠都係一姐。」她又笑言今年忘記望鏡頭,相信未能讓網友製作「GIF」圖瘋傳。

撰文:楊安莉