【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

收入畀晒阿媽 姜濤:嗌交會經濟封鎖

發佈時間: 2020/01/21

男團MIRROR成員姜濤出道以來人氣愈來愈旺,前晚奪得港台「十大中文金曲」新人金獎的他更被指吸金力強。姜濤昨日與隊友江熚生(Anson Kong)出席活動時,笑言收入全交給姜媽保管,相當乖仔。

姜濤與江熚生昨日到屯門出席美容零售新店開幕,吸引過百粉絲逼爆店舖,場面墟冚,有粉絲一早霸位等候索取偶像簽名。姜濤前晚奪得「十大中文金曲」的「最有前途新人」金獎,MIRROR則奪銀獎,姜濤與AK都開心獲得港台肯定,姜濤坦言去年成績超出預期,AK聞言即叫姜濤請所有隊友食飯。有指姜濤過去一年豬籠入水,他笑說:「收入全數畀晒阿媽,所以阿媽比我更清楚收入,我要問阿媽攞零用錢㗎。至於畀幾多,視乎阿媽心情,所以我唔可以同佢嗌交,會被佢經濟封鎖!」

唔敢幫女友敷面膜

二人談到美容心得,姜濤認為睡得多皮膚自然好,尤其入行後更要把握時間睡覺:「最長試過瞓足24小時。」AK自言平日最多只會睡八至十小時,未入行前更習慣夜瞓:「護膚全靠每日化粧之前,化粧師會幫我敷面膜,同埋一收工就即刻落粧。」AK笑言試過健身後雙手痠痛,要媽媽幫手敷面膜,問他會否幫女友敷mask?他笑說:「幫女朋友吹頭先係好sweet嘅事。」姜濤則自言即使有女友也不會代勞,因為敷面膜及吹頭十分私人。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏