【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

楊千嬅爆老公深夜煲晒 《多功能老婆》

發佈時間: 2020/01/23

劇集《多功能老婆》前晚舉行慶功宴兼萬元幸運大抽獎,楊千嬅與黃浩然合力抽獎時,竟抽中陪老婆出席的丁子高,千嬅真假老公同台,為大家帶來不少歡樂!

該劇總監製陳寶華與高層杜之克、余詠珊、何哲圖率領一眾演員及幕後人員出席,有千嬅及老公丁子高、周柏豪、黃浩然、朱晨麗、洪永城、吳若希等。而寶華姐、千嬅,柏豪齊齊大手筆掏腰包,以過萬元大玩幸運抽獎,人人有份,其中王梓軒雖未有出席,仍送上現金抽獎。除了千嬅與黃浩然抽獎抽中丁子高之外,最搞笑的是柏豪抽獎抽中自己女兒,原來他寫上女兒的名字放入抽獎箱,料不到竟親自抽中。

席間有人提議開拍《多功能奶奶》,千嬅笑說︰「OK喎!如果做到穿越好呀!寶華姐嘅創作好勁,多功能可以拍好多嘢,拍一世都得。」對於有報道指丁生看到16集便不再看,她笑說︰「我覺得佢有睇晒,有晚我喺睡夢中聽到佳佳把聲,我心諗『唔通我精神衰弱』,之後醒咗,見到丁生成塊面發出白光,原來佢用iPad睇《多功能老婆》。」

拍續集要丁生放人

千嬅指今次慶功宴令眾演員再次聚首,十分難得,亦趁機團年,她又多謝寶華姐給予機會讓她演藍飛一角。說到得獎的意義,千嬅說︰「若沒有大家一齊努力就唔會得到『最受歡迎女角色』呢個獎,所以獎項係屬於寶華姐及整個劇組,個人最大得着係拍攝過程及自我增值,令我對劇本有一個新睇法,日後再拍劇都好有幫助。」對於開拍續集,寶華姐笑言最緊要公司肯投資,其次是丁生是否肯讓千嬅再拍劇。

撰文︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏