【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【武漢肺炎】男子突然暈倒旺角站月台引恐慌 「鬼王」潘紹聰揭露:雙手舉高向後拗腰

發佈時間: 2020/02/03

由新型冠狀病毒引起的武漢肺炎疫情蔓延至本港,令市民憂心忡忡。近日不少網民上載多張港鐵站內有人暈倒的相片,懷疑事主是肺炎患者,造成人心惶惶。今日下午大約3點半,「鬼王」潘紹聰途經旺角港鐵站月站,準備上車時就目睹一名男子已暈倒在地上。

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(潘紹聰facebook截圖)

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(潘紹聰facebook截圖)

雖然未見到最初事發經過,不過潘紹聰就見到身旁的女目擊者向港鐵職員示範男子其暈倒過程,就此事,潘紹聰接受《晴報》訪問詳述:「晏晝3點半,咁啱要上車之前,見到有個男人突然暈低咗,冇意識瞓咗喺地下,仲有幾個人圍住佢。圍住佢嘅人係2、3個港鐵職員,我見唔到佢哋有任何防護裝備。個暈低咗嘅男人唔係後生,係中年到阿伯咁,個目擊者就係女人。雖然我睇唔到佢暈低嗰刻,但個女人就示範咗畀啲港鐵嘅工作人員睇,就係雙手舉高,向後拗腰,先向後跌,個頭著地...佢應該係失平衡跌落地。

我見到即刻影相,但咁啱有車上,所以上咗車先,車上面都有人影咗相,我之後喺網上都見到佢係同我同一樣影嗰個人。我一直喺網上面都見到有人話疑似肺炎而暈倒,點知今次第一次親眼見到,好驚訝。我唔知係咪肺炎引起,唔知點界定,唔知點算。」

▼另有2名網民當時在現場另一角度拍攝

{{hket:inline-image name="5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(潘紹聰facebook截圖)

對於武漢肺炎疫情,潘紹聰都覺得比沙士嚴重,他說:「2003年沙士爆發嗰陣,科技冇咁發達,依家信息好快,一張相,一個whatsapp就傳得好勁,加上聽新聞講數字已經勁過沙士,所以疫情比上次嚴重好多。以前沙士我冇戴口罩出街,但依家唔得喇,成件事好恐慌。我都係準備口罩、搓手液,日日戴一個口罩!」

最近入境處和衞生署至今巡查500多間酒店,找到大約50名來自湖北的人士,而潘紹聰如今正暫居酒店,對此他表示會加以小心:「我唔可以唔出街,因為要返工,但酒店真係高危。我唔知酒店裡面有咩人,佢哋咩人都接嘅,多人出入,比家居更加高危,真係要特別小心。所以我平時出入搭lift唔會直接用手撳,會用卡輔助,同埋盡量唔會喺酒店食,就算喺街食都會盡快離開。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(潘紹聰facebook截圖)

 

撰文:張芷晴