【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【搶口罩】傳老婦遭狂徒強搶口罩 子女:個賊搶口罩都唔搶銀包

發佈時間: 2020/02/04

武漢肺炎疫情嚴峻,全城掀起一股口罩搶購潮,近日甚至有傳發生當街搶口罩事件。有網民昨日(3日)指母親在連鎖店辛苦購入一盒口罩後,竟遭賊人強行搶去,更匪夷所思的是「個賊搶口罩都唔搶銀包」。有其他網民亦指親友曾在旺角遇到同類事件,連掛在背囊的搓手液亦曾被盜。

一名網民昨晚在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」發文,指昨日下午,其母親買了一盒口罩後回家,途中遇劫,令該名網民匪夷所思的是,賊人當時竟是選擇搶口罩,而不是母親另一手中的銀包:

「今日下晝(下午)家母喺日本城買到一盒口罩,返屋企途中行行吓畀人搶咗。當時家母一手拎住銀包,一手拎住盒口罩,個賊搶口罩都唔搶銀包。」

現時全城「瘋」搶口罩,該名網民特意提醒,買後要小心「保管」口罩,

「開Post講係想提醒大家,尤其大家家中嘅老人家,以前就『財不可以露眼』,依家就連口罩都唔可以『露眼』。」

不少網民看到帖文後,紛紛留言指賊人行為「荒謬」:「喺香港生活咁多年,真係聞所未聞、見所未見!」、「好過分,老人家都搶」,亦有人指自己亦曾遇上相同遭遇:「我親人都有類似情況發生......好在當時有看更救佢一命」、「今日土瓜灣都有人搶口罩」、「同事個朋友嘅阿媽,喺旺角遇到同一事件,買完一行出去舖頭無幾步,就畀人推跌咗加搶咗盒啱啱買到嘅口罩」,更有人表示,自己掛在袋上的搓手液不翼而飛,呼籲其他人「罩不可露眼」。

最新口罩供貨消息:

【不斷更新】口罩最快明日有貨 各大商戶最新供貨詳情

【不斷更新】良心商戶派10萬個口罩港人優先 本周全港各區免費派口罩一覽

撰文:蘇麗儀