【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳潔儀離婚3年嚮往單身自由 天籟之聲曾3度生繭險厭惡唱歌

發佈時間: 2020/02/14

現年47歲、被譽為「新加坡國寶」歌手嘅陳潔儀,90年代以《心痛》一曲走紅,佢形容年輕嘅自己將重心擺喺工作,簽唱片約就如賣身契,工作排得滿滿。回想起嚟,佢覺得嗰陣嘅工作好容易唔開心,有壓迫感。1998那年,佢曾因工作太多,體力透支暈低2次,至今更曾試過3次聲帶生繭。

{{hket:inline-image name="b748d945cd4df230b15a90839673b3c6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

身心俱疲嘅佢怕自己對唱歌產生厭惡感,2004那年,佢選擇暫別歌壇去讀書,亦曾喺公關公司工作,但佢始終冇完全離開音樂,佢選擇做音樂劇:「音樂劇很單純,集中在表演上,有很多人分擔,感覺像回到學校。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6115087.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

暫別歌壇將近7年後,復出前2年,為了解自己係咪仍然喜愛唱歌,就喺紅館嘅「雜錦演唱會」試水溫:「由開聲到拍手,(我)好像從來沒離開過(樂壇),我諗我真係為舞台而生存」。佢指自己人生最大低潮,就係暫別歌壇前嘅一段日子,「人生有點諷刺,那時事業很高潮,卻也很低潮」,後來佢用咗好多時間,先終於搵到人生平衡。

{{hket:inline-image name="005T1Emggy1gboykmnni4j30pw14912g.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(陳潔儀微博)

對感情事向來低調嘅陳潔儀,宣布早喺2017年離婚,對於曾經有過的5年婚姻,佢絕口不提:「我覺得單身很自由、很開心,我現在處於這樣的狀態,渴望愛情是非常開心、興奮的事,有時會遇到不錯的人,可能去吃個飯、更加認識他,都是很好玩的,可是又不需要一定要怎樣,身邊有伴的朋友都說羨慕我,就很自由」。

{{hket:inline-image name="005T1Emggy1g44b4iyueqj30u0140ag4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

上年被指同好友鄧萃雯撻着,佢馬上澄清自己係鍾意男人嘅。(陳潔儀微博)

{{hket:inline-image name="005T1Emggy1g2bufba0v6j30s50kn0vr.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(陳潔儀微博)

陳潔儀指自己從來都唔會戒口,覺得鍾意就要食:「做咩要減肥,用衫遮一遮就得」,佢認為自己食量冇特別大,只係佢係一個好享受生活嘅人。

{{hket:inline-image name="005T1Emggy1gb82l715hoj30ri10on2o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

瀟灑嘅佢周遊列國,樂得自在。(陳潔儀微博)

撰文:黃蘊姿