【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【買口罩】親友之間口罩荒下見真情 網民分享經歷:睇清楚好多人

發佈時間: 2020/02/14

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情持續擴散,加上口罩、消毒搓手液等供應短缺,導致人心惶惶。有網民日前發文,指口罩令其「睇清楚好多人」,至少看清了身邊兩位朋友的為人。對此,有網民感慨地稱:「俗語有云『患難見真情』,幾時有災難都係人性大考驗!」

好好先生平價買口罩 高價售予朋友

該名網民日前在網上討論區「親子王國」,以「口罩睇清楚好多人」為題發帖,分享在口罩荒下,至少看清了身邊兩位朋友的為人,「朋友一」平時是「超有禮貌嘅好好先生」,捨得花錢,

「佢入咗幾十盒口罩,我無意中知道,亦知大約價錢,我哋日日見到的,我直接問佢,佢話冇晒,畀晒家人自用的,後尾知道佢偷偷問我共同朋友要唔要,加左百幾蚊一盒利潤上去,但果個朋友嫌貴又唔知口罩合唔合規格,問我意見,最後冇買。」

慳儉先生主動關心 免費讓出口罩

至於「朋友二」,樓主則表示彼此平時少見,對方是個「好慳儉,食都唔捨得,粗魯啲嘅人」。不過,一天對方致電樓主,

「一打嚟就問我有冇排口罩,話有200蚊50個口罩,佢地同事夾份訂咗一啲,問我要唔要,我話要,多謝佢讓畀我,後尾佢仲搵人攞比我,唔肯收錢,佢話收錢就唔畀我,我知成本都要200蚊。從呢件事,睇清楚兩個人。」

感同身受分享經歷 網民:患難見真情

大批網民表示感同身受,紛紛留言指「患難見真情」、「大難臨頭各自飛」、「朋友唔使多,有幾個真心對待就夠」、「這時期真的不應該賣口罩賺錢」、「起呢個時世,雪中送炭的人真係要珍惜」。

不少網民亦分享親身經歷,「姑仔平時好小氣,但原來送了20個給老公」、「身邊都有一啲平時無好好裝備自己嘅人,有事就搭單叫人訂,已經平時叫佢學,疫情初期又懶懶閑,唔入定少少,而家就周圍問人有無訂」、「我都有朋友群組中有人話自己買咗幾多幾多口罩,但係從來冇問你需唔需要買」。

凡事有兩面 網民:背後或有好多唔知嘅原因

不過,有網民認為雪中送碳固然是好,但凡事有兩面,不能輕易斷言,「唔係指你係斤斤計較嘅人,只係講畀你知有可能背後有好多唔知嘅原因,唯有諗開啲,免得自己唔開心」、「只可以咁諗,畀係人情唔畀係道理」。

 

撰文:李凱晴