【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】缺德巴士大叔拒戴口罩 車長送口罩反被罵:你驚乜嘢

發佈時間: 2020/02/17

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情擴散,本港確診人數持續增加令人人自危,市民紛紛戴口罩自保以減染病風險。不過近日網上一名大叔搭巴士時卻沒有戴口罩,即使車長好心勸喻及贈送口罩,仍堅持拒戴,甚至反罵車長「你驚乜嘢啫?」有乘客不齒其自私行為,怒斥「咁冇公德心㗎」,並促請他下車。

有網民前日 (15日) 於facebook群組「大埔 TAI PO」發布一條約10分鐘的片段,指於當晚8時,一位大叔登上來往大埔及佐敦的271線九巴時,並沒有戴上口罩,「被司機勸告帶口罩否則不開車,仲私人送上一個。他一直拒絕,又唔肯落車!」

於片段可見,巴士車長向大叔遞上一個外科口罩,勸籲他「冷靜啲,個口罩係新㗎」,反被大叔罵道:「咩事先,你而家迫我戴啊?香港地有自由㗎嘛!」有乘客聽後隨即聲援車長,惟大叔向乘客伸出手指挑釁,回頭再向車長稱:

「你驚乜嘢啫?我搭咁耐車都冇戴口罩!」

有乘客聽後立即反駁,「你唔驚人哋驚啊大佬」、「唔好咁自私」、「咁冇公德心㗎」,但阿叔依然故我,更揚言「根本就冇事!」不少乘客不甘大叔的囂張態度,異口同聲斥責他:「你做咩唔戴口罩」、「咁簡單你戴個口罩咪得囉」、「阻住成車人,你戴咪開得車」,更有乘客揚言已經報警,並叫司機不要開車,等待警察到場處理。

期間,啊叔不斷出言挑釁,更指「大把醫生都冇戴」、「而家有規定要戴口罩咩」,引來大批乘客叫他下車,更有乘客指「我畀夠廿蚊你,你走啦!」及至片末爭執仍未止息。網民補充指最後有警察到場請該名大叔下車,巴士車長則開車繼續行程。

片段引來網民熱烈討論及瘋傳,有人狠批大叔自私、「 口罩人地比(畀)到佢都唔帶害人害己」,亦有人感嘆「 唉… 連自己都唔保護好,相信都無諗佢屋企人,更何況其他人呢」、「退一步為他人設想可以嗎?人不可太自私⋯⋯」。

最新口罩供貨消息:

【不斷更新】各區商戶最新供貨消息

撰文:賴天兒

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女

https://fb.com/HealthyLifeExpress/