【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

早知陳山聰造人成功 李施嬅:忍得好辛苦

發佈時間: 2020/02/18

陳山聰日前宣布與太太Apple造人成功,將於今年生鼠BB,身為山聰好友兼好拍檔的李施嬅,昨日自爆早在上月台慶頒獎禮時已得知喜訊,笑言保守這秘密十分辛苦。

李施嬅與海俊傑昨日錄影節目《娛樂大家10點半》,宣傳二人合唱的新歌。提到《金宵大廈》好拍檔陳山聰即將榮升爸爸,施嬅笑說:「其實上個月頒獎禮時我已經知,忍得好辛苦呀,上台攞獎嗰陣幾驚講咗出嚟!山聰好厲害,講乜都中,之前話想結婚就好快實行,跟住話想生BB又中,要知生仔唔係話做就做到,播緊《金宵大廈》時山聰已經話要造人,佢真係好叻仔!」

趕赴加國拍劇

提到工作,施嬅表示原定本月尾飛往加拿大拍劇,但因新冠肺炎疫情,不少航空公司相繼取消航班,為免影響拍攝,劇組已要求她提早起程:「劇組都好緊張,不過佢哋無話要我去到當地要隔離,只係驚我返唔到去開工。」

因要提早往加國,施嬅要盡快完成《法證先鋒IV》及新歌宣傳。她笑說:「我第一次有歌曲作品,好畀心機去唱,亦辛苦了海俊傑。海俊傑太太好好,叫佢同我拍下拖,要愛多啲施嬅,仲叫佢情人節約我!」不過她笑言情人節當日與女性朋友食飯,生日則與「胡說八道會」好姊妹慶祝:「因為疫情同工作,生日幾乎無人約,所以要多謝一班好姊妹。」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏