【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【亞視忠臣】劉錫賢親爆跳槽無綫被嫌一樣嘢 278磅曾患重病 秋生米雪爭住幫

發佈時間: 2020/02/19

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情擴散,「肥仔賢」劉錫賢日前到天水圍向基層市民免費派發10,000個口罩,他說:「疫情下演藝界都受到唔少影響,不過要以市民健康為首要條件。」其實劉錫賢身體曾經有事,今次無懼寒冷天氣做義工,真的令人感動!

劉錫賢今年58歲,曾應徵TVB編劇獲聘用任撰稿員,後來報考首屆香港演藝學院戲劇系(導演),1988年加入亞洲電視,代表作有《吳耀漢攪攪震》、《我來自潮州》、《縱橫四海》 。其後亞視虧損連年,但劉錫賢主力做主持,效力達28年,直至欠薪事件才引用《僱傭條例》第10A條停約。期間試過接拍過三級片,也曾於《唐伯虎點秋香》做「四大淫俠」。

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(廣告影片截圖)

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(亞視電視截圖)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)

2018年,劉錫賢接受《1圈圈 星光背後》訪問,大爆曾欲跳槽去TVB遭嫌棄,他說:「低潮時想走,幾次試過與TVB傾過,但冇下文,冇見過樂易玲。亞視出事前,我搵好朋友搭路,點知回覆係:『佢嗰陣亞視味好重!好難洗!』對方講咗呢啲說話後,萬綺雯、江美儀、陳煒都入晒TVB,哈哈。」他談到末代亞視老闆就抱怨話﹕「我覺得王征害死亞視係真嘅,佢抱負或者好大,但佢做法唔係常人可理解。」

另外,劉錫賢亦公開自己重達278磅,常做身體檢查﹕「因肥胖患咗恐病症,係憂鬱症一種,經常以為就快死。我有糖尿病、高血壓、高膽固醇,有諗過減肥,減一吓放縱咗,又肥番。工作太多,唔食嘢會無力,一定要食!」

去到2019年,他有4條心血管閉塞,要做「通波仔」手術,通1條要港幣12萬,幸好推入手術室前,醫生叫他出院,只需減肥。後來劉錫賢指自己日行萬步,終由278磅減至263磅,但過程辛苦:「要行咁多真係人生最辛苦嘅事,依家夜晚唔食碳水化合物、少食多餐、每餐食酌量、行路咁減。」而且,他表示黃秋生有即時推薦私人營養師,而米雪就教他水煮食物方法,同食中藥進補,咁就「藥箱都變首飾箱」啦!

{{hket:inline-image name="19.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(商業電台YouTube截圖)

故此,劉錫賢愈來愈活躍社區活動,身體愈漸健康。早前,他拍攝新戲《食人狂魔》飾演鹹濕老闆,為性騷擾戲份,要又攬又錫新人彭詩然,連續NG 10次,他大呻拍親熱戲是真錫,不會借位,又要一鏡直落,又要就機位,很不享受︰「我寧願2樓跳落嚟仲舒服。」對於同時奪去兩人的「第一次」,劉錫賢即澄清是首次摸同錫而已,又笑指早已跟老婆備案︰「同佢講我做色魔,傳咗左擁右抱嘅相佢睇,她回我『艷福無邊,慢慢享受』,唔知要唔要跪玻璃。」

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》圖片)

 

 

撰文:張芷晴