【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃浩然提議靚湯穿三點式慶功

發佈時間: 2020/02/20

湯洛雯(靚湯)、黃浩然、陳煒及譚俊彥前晚亮相《流行經典50年》,靚湯看來清減了,她表示沒有刻意睇磅數,反而着重整個人的綫條。對於《法證先鋒IV》收視好,黃浩然更抵死表示靚湯應該穿三點式慶功。

新劇《法證先鋒IV》星期一首播,首集收視最高達33點,黃浩然與湯洛雯對收視感到滿意,不過靚湯表示前晚第二集才登場,自嘲出場一刻十足一隻暴龍,擔心會影響收視。浩然表示︰「收視咁好,證明係小青姐(監製梅小青)嘅魅力,現時市民減少外出,希望有更多觀眾留喺屋企睇電視,放輕鬆啦。」

日後如果達40點收視如何慶祝?黃浩然即要求靚湯穿三點式示人。靚湯笑言︰「40點當然穿『40點式』,全身遮住,不如叫小青姐着三點式啦!」以往拍劇常有NG的靚湯,雖然今次也有NG,但獲浩然大讚她愈來愈有進步,更封她做「一take湯」!

譚俊彥緊張到失眠

譚俊彥和陳煒合唱梅艷芳的經典金曲《心仍是冷》,歌曲由煒哥揀選,雖然她習慣唱低音,但直言仍有難度。譚俊彥自爆首播當晚緊張到失眠,凌晨四時仍在網上看觀眾留言,當中有讚亦有彈。他又憶述首集與黃浩然的MMA對打戲,拍足20小時,不單底褲盡濕,更在年卅晚拍完累得睡到年初三,自認年紀大機器壞!至於煒哥自爆醫生男友一向是《法證》系列忠粉,睇完已讚她的演出夠型。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏