互撑!盡做!

發佈時間: 2020/02/25

互撑!盡做!

一星期前

「每當環境愈脆弱,我們就愈要發揮自身的影響力,繼續向前走,大家要自助、自救和自強。」曾俊華先生用來鼓勵香港人的短片(雖然是跟虛擬保險公司合作,我卻不會視之為廣告片,圖1)明明拍得普通平穩,樂觀正面的笑容又太多,但依然睇到眼濕濕,之所以感動,可能因為太傷心。一字一句簡單直接,沒煽情沒嗌晒口號,卻見親切、坦誠和信任,這些市民的最基本需要,今時今日難求過口罩。bit.ly/2vXBVDF

問︰「其實佢已離開政府一段日子,仲做咁多嘢?」答︰「我哋不能夠排除有很多人真心想為香港做一點事的。」TRUE!身邊不少朋友也正在以自己的能力和影響力,大有大做,細有細做啊!不是人人都是曾俊華、李嘉誠、沈祖堯、何栢良,但前輩B慷慨出錢捐贈口罩、客戶L落區親手派搓手液、好友C專誠幫襯外賣自取,支持消費;行山、行街都不會隨便丟棄用過的口罩,不盲搶囤積日用品,不亂傳真假難分、充滿仇恨的消息。就算唔盡做,都可以盡下本份。

2小時前

電影《Wag the Dog》(圖2),1997年的黑色政治喜劇,現在依然啱睇,世事都被它看透了。政權操控下,眼見全不為實,一切只是精心布局的假象。故事講述美國總統於大選前夕陷入性醜聞,危機處理高人羅拔迪尼路找來荷里活電影監制德斯汀荷夫曼,製造戰爭假新聞,一於拍戲咁搭晒場景、搵晒talents、影像剪接合成,呃晒所有人!對白好「啜核」,尤其係「一定要有首歌」,用來激發情感,愚弄民心。最終成功轉移公眾焦點,贏晒支持率!但無論有幾大功勞,當你唔肯跟着劇本走,只有「被」病發,死咗都唔知乜事。太誇張?Well……

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「MMM興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活