【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄧健泓鬧喊老婆石詠莉

發佈時間: 2020/02/25

石詠莉(Sukie)本月初與唱片公司和平解約後,目前轉做獨立歌手,頭炮是在微電影《DREAMS COME TRUE》一人分飾兩角,由老公鄧健泓(Patrick)擔任導演,作品已報名參加第7屆微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)比賽。

對於夫妻檔再合作,Patrick十分欣賞太太,他讚道︰「每次同老婆合作都得心應手,因為我太了解佢,佢又好專業,今次有場撞車戲拍通宵,嗰晚拍落雨戲又凍又趕時間,Sukie要濕身,成頭血漿又瞓地,但佢無怨言,工作態度好好。今次好多謝Don(李日朗)幫手,老婆成日話要搵個靚仔做主角,相信佢好滿意。」

不過,身為導演的Patrick是個緊張大師,試過在拍攝期間整喊老婆,他爆料稱︰「有一場戲喺洗衣店拍,嗰日我好大聲同Sukie講:『唔好掂枱上啲嘢』,佢覺得我好惡,當場就喊,停咗機六分鐘等佢……當然之後我要道歉啦。」