【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

星級父母為子女「避炎」各出奇謀 黃浩然陪兩個囝囝睇《法證IV》解悶

發佈時間: 2020/03/04

新冠肺炎疫情持續擴散,本港確診個案勢必超過100宗,估計未來日子難免再有市民「中招」,絕對是人人自危;因受疫情影響,全港學校繼續停課,一班星級父母為了子女突如其來的假期,都絞盡腦汁給他們安排節目及「放電」。黃浩然昨日就一家四口前往行山,呼吸新鮮空氣,更與囝囝一同收看自己主演的《法證先鋒IV》解悶,絕對是最佳的「避炎」娛樂。

在熱播劇《法證IV》中飾演高級化驗師的黃浩然,近日因疫情關係,反而有更多時間陪伴太太和兩名八歲及六歲兒子,他透露這段期間一家人會在家中做運動,而昨日趁有好天氣,更齊齊上山走一趟,黃浩然表示︰「兩個仔因為停課關係,目前都係要網上授課。其實幫兩個仔打發時間比較頭痛,始終喺屋企好多引誘,有時小朋友會覺得好悶,所以最近都放寬畀兩個仔同我一齊睇《法證先鋒IV》,佢哋睇得好開心。」

作為家長,黃浩然坦言在疫情未明顯受到控制之前,都不想讓小朋友上學,他表示︰「始終兩個仔仲細,如果唔睇住,佢哋會捽眼耳口鼻,甚至除低口罩。雖然好擔心,惟有盡量做好自己。」

此外,他亦很關心冒着生命危險上前綫抗疫的醫護人員,黃浩然說︰「最近睇《星期日檔案》,見到醫護人員付出好多,甚至一些對疫情唔太樂觀的醫護更寫定遺書,所以呢段時間(我哋)會減少出外,亦盡量減少聚會,一切都從自己做起,其實我哋做的都係好皮毛,醫護人員比我哋更加辛苦。至於防疫物品,暫時都有足夠儲備,唔需要周圍撲口罩,為免浪費口罩,可以唔出街的話,都盡量少外出。」

黎諾懿:帶囝囝去郊外放電

育有快將三歲兒子黎峰睿(小春雞)的黎諾懿,反而不想囝囝被困在家,他每當不用工作時,都必定帶囝囝遠離煩囂,他表示︰「我會帶他去郊外,之前去了淺水灣沙灘,稍後計劃去農莊,主要去一些不太人多的地方,讓他放電。同埋,好彩我哥哥一家和我們住得很近,他的三名小朋友經常上我家玩,四個小朋友一起玩就不會太悶。」黎諾懿又強調,每次外出都會做足防疫措施,戴口罩和用搓手液消毒雙手。

葉翠翠:上落車前消毒雙手

剛於上月誕下第三名兒子的葉翠翠,仍未坐完月已偷偷地「出關」,日前一家五口到沙灘避疫。雖然疫情仍然嚴峻,但翠翠對於三名兒子的日常生活,顯得處之泰然,她表示︰「大仔同二仔都仲係好細,佢哋唔太知道防疫是甚麼一回事,所以都只係同平常一樣留在屋企玩。我哋都會如常外出,但會去一些人流較少的商場、食肆和公園,當在商場推門或上落車時,都會用酒精消毒雙手。日前我們去一間酒樓吃晚飯,只得三枱食客,很冷清。(外出食飯不擔心碗筷衞生問題?)我反而覺得現時某些食肆的衞生意識提高了,好像我們上次在酒樓吃飯,侍應拿碗過來時,表示已替我們用滾水燙了碗,讓我們很放心。」

譚俊彥:仔女停課陪伴溫習

與內地演員太太任祉妍育有一子一女的譚俊彥,透露最頭痛是子女的復課日子一再延期,而且他們的作息時間亦被打亂了,他表示︰「佢哋平日返學前一晚都會早些瞓覺,依家每晚好夜都唔肯瞓,我真係幾頭痛。其實在一些家長group入面,有些家長都好擔心,仲計劃幫個仔退學,不過我覺得暫時(子女)唔使退學,我亦都完全接受學校網上授課嘅安排。依家每晚我和太太都會同兩個小朋友溫習,好彩佢哋暫時都無乜投訴。」而不用開工的日子,譚俊彥會盡量陪一對子女溫習和玩耍,現時他希望疫情盡快過去,讓小朋友可以回復正常的學校生活。

吳若希:滿意學校網上授課

吳若希女兒「淼淼」目前就讀學前班,但因疫情關係而停課,吳若希表示︰「如果我喺屋企都會陪佢玩,有時會帶佢去人少的公園唞下氣,畀佢放下電。」至於囡囡就讀的學校,現時已改為Online教學,吳若希透露︰「每日老師就會在網上授課,學校亦會畀學生透過一個手機App,讓幾個小朋友組成一組學習,大約每組有七個人,呢種方法我覺得都唔錯,因為小朋友學習到之餘,亦可以同同學仔見下面。不過我最擔心係,如果我不在屋企,或者老公都返咗工,就無人陪個囡Online上課,擔心跟唔到進度。其實呢段時間個女都OK,反而做家長的真係會有少少壓力,所以學校安排得好,其實有好大幫助。」

撰文︰Pat、Pauline

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏