【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

伍詠薇孭飛ViuTV直播綜藝節目 視迷︰新嘗試,加油!

發佈時間: 2020/03/04

伍詠薇(伍姑娘)為ViuTV主持的全新直播綜藝節目《埋嚟睇埋嚟玩》前晚開播,首集一班主持與家庭觀眾互動帶動氣氛,不過伍姑娘被批轉數不夠快,昨日傍晚她開FB Live檢討,直指「有意見好過無意見」,粉絲撑伍姑娘炒熱話題已成功;有觀眾則嫌節目內容鬆散!

由伍詠薇擔大旗,帶領ViuTV幾位新人做主持的半小時直播節目《埋嚟睇埋嚟玩》,節目除了介紹香港、韓國及台灣等地的吃喝玩樂情報及奇人趣事,每晚公布一條問題,觀眾可以透過節目提供的Whatsapp號碼提交答案,節目完結前會選出四位最有創意的參加者,可以瓜分$4,000獎金。

前晚播映首集,外景主持余逸思帶觀眾到韓國的蟹店分享放題攻略;夏雨囝囝黃奕晨則帶大家到台灣的女性胸部按摩店,訪問當地知名胸部按摩師。節目又找來瑜伽導師林芊妤(Coffee),即場教導豐胸運動,內容十分多元化。首集尾聲的遊戲環節,眾主持打電話給觀眾何先生,他回答當晚問題「最想任食啲咩」時,答案是「阿嫲整嘅南乳炆鵝」,伍估娘追問︰「點解你答想任食阿嫲整嘅南乳炆鵝?」何先生回答︰「因為已經無機會再食喇!佢已經上咗天堂!」

認首集重介紹 表現緊張

伍姑娘聞言即大膽提議︰「咁你可以學整嘛!你唔識我嚟教你整,好唔好?」何先生興奮高呼︰「好呀!」輕鬆緩和氣氛,不少粉絲堅信有伍姑娘領軍,節目會漸入佳境;有人卻不滿節目混亂欠重點。

昨日傍晚伍姑娘開FB Live為首集作「賽後檢討」,她稱︰「第一集介紹出場及環節,較緊張,問題可能多少少,有意見好過無意見,我哋會認真做,希望大家鼓勵及畀意見,睇住我哋進步!」對於有指不尊重觀眾何先生,她簡單回應︰「我個答案確實表現得EQ唔夠高,第一次做節目,個段有少少Happy Problem,有少少聽唔切,以後會改善及唔好太緊張。」

撰文︰Steven、Pat

協力︰Terri

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon