【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

海俊傑奉旨與李施嬅擦火花

發佈時間: 2020/03/10

海俊傑(海仔)近日頻頻為新劇《法證先鋒IV》造勢,同時亦要宣傳他與李施嬅合唱的派台歌《二次緣》。李施嬅目前身在加拿大拍攝劇集《Blood & Water》,單拖宣傳的海仔提到二人在《法證IV》的感情綫時,大讚老婆懂得以大局為重,「開綠燈」讓他拍談情戲,沒半點醋意。

《法證IV》收視創佳績,海仔表示十分滿意︰「大部分網民都係讚,好多謝小青姐(總監製梅小青)畀呢個角色我。」海仔早前經常與拍檔李施嬅一齊宣傳,加上劇中又有感情戲,問到老婆可有呷醋?他笑言︰「咁又無,老婆喺舊年情人節,仲好大方叫我約施嬅去拍拖增進感情,呢方面我哋分得好清楚。佢勸我以大局為重,嗰陣拍緊《法證IV》,覺得同施嬅之間嘅火花唔夠,可能係初次合作未算太熟,連老婆都話差啲默契,見到好似有層隔膜喺中間咁。(施嬅豈不是做咗小三?)都係講笑啫!拍戲投入啲,之後又有溝通,同埋搵啲愛情片做參考,施嬅係一個專業演員。」

與Aka合唱保良騷

當問到是否私下約會施嬅來增進感情?海仔笑言最終都沒有約會,並透露本周六晚在《星光熠熠耀保良》將首次獻唱《二次緣》,可惜施嬅不在港,會改跟Super Girls的趙慧珊(Aka)合唱,海仔說︰「係有啲可惜,但都無辦法,我相信同Aka唱都會有火花。」

撰文︰Pauline

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏