【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【疫境見人心】搬辦公室慳租金好老闆逆市加人工 有公司口罩當花紅竟解釋...

發佈時間: 2020/03/10

新冠肺炎(武漢肺炎)持續肆虐,本港經濟受到衝擊,不少小商戶及公司更因捱不住而裁員,甚至忍痛結業。不過,有良心老闆將公司搬去租金較低的辦公室,將省下來的租金給員工加人工,令員工不禁在網上大讚:「呢個老闆跟得過!」但另一邊廂,卻有老闆大派劣質口罩予員工當「花紅」,令員工大感無奈。

打工仔不快經歷(一):「no pay」時被要求工作

為了捱過經濟寒冬,不少公司紛各出奇謀縮減開支,包括安排員工放無薪假期。連日來有不少打工仔均在Facebook專頁「奴工處」投稿,訴說疫情時的苦與樂。其中有打工仔大呻,自己被公司要求放10日「no pay」(無薪假期),但在首日假期時,竟在早上8時許接獲上司電話,

「打嚟叫我join(參與)呢個Con Call(視像會議),未瞓醒嘅我躁到極點,忍唔到答:『哈哈,咪玩啦,我no pay緊喎!』上司哦完cut我線,最後成功唔使join。」

打工仔不快經歷(二):老闆乘機口罩當花紅

另在口罩短缺的時刻,有公司乘機以口罩來代替花紅。有打工無奈地稱:

「腦細唔知邊度搵咗啲劣質印尼口罩返嚟,鬼祟逐個私下派一盒,但其實個個都有。佢話用咗好多錢買口罩,所以今年bonus暫緩!」

打工仔窩心分享(一):老闆逆市加人工

不過面對經營困難,仍有老闆願意盡力善待員工。有打工仔指出,最近公司為節省經營成本,而搬到一個「環境冇咁好」的辦公室;雖然如此,但老闆卻作出兩個令員工大讚的舉動,

「老闆不但批准我哋要開會時先要返工,仲話因為租平咗,所以大家加人工!鳴!我願意一世做我老闆嘅員工!」

打工仔窩心分享(二):老闆​​​​​客人面前大​​撐員工

另有打工仔亦大讚「老細好」、「老細勁」,指他們在家工作(Home Office),但有客人仍堅持要上其公司開會,「上司解釋話為大家健康,都係網上會議好啲」;未料,對方竟直接致電其老闆,投訴員工「偷懶」,

「我老細一嘢同佢講,一係網上開一係唔好開,老細仲要同我哋扮返個客講嘢。呢個老細我願意服佢!」

對於有打工仔遇到好老闆,不少網民大表羨慕,「好難搵嘅好老闆」、「樓主前世一定拯救咗地球,遇到個好老闆」;有人更搞笑地稱:「請唔請人呀? 可以PM我!」

 

撰文:李凱晴