【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【買口罩】Oxyair Mask宣布可穩定月產750萬口罩 老闆冒險飛歐洲睇辦簽約

發佈時間: 2020/03/12

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情持續擴散,令全球掀起口罩搶購潮。為紓解口罩短缺,有港人索性自設本地生產線製造口罩。本地口罩品牌「OxyAIR Mask HK」兩位老闆為了看到實物及增加效率,日前更冒險遠赴歐洲與原材料供應商開會,最終不負所望,與供應商簽訂長期合作協議,今日(12日)宣布「OxyAIR Mask HK」每月將可穩定生產750萬個口罩。

{{hket:inline-image name="mask120320203.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「OxyAIR Mask HK」的兩名老闆宣布每月將可穩定生產750萬個口罩。(「OxyAIR Mask HK」圖片)

「OxyAIR Mask HK」的兩名老闆今日清晨於Facebook專頁宣布喜訊:「各位擔心我哋兩個嘅家人同朋友,對唔住!不過我哋終於都搞掂咗喇!」他們指出,今日於歐洲與口罩原材料供應商簽訂了長期合作協議,即時開始每月穩定地向他們提供至少足夠生產750萬個口罩的原材料。在全球口罩原材料供應極度緊張的情況下,

「我哋得到供應商咁樣嘅支持,完全唔再需要再擔心持續性供應同物料嘅品質,正正就可以實踐我哋以品質安全至上嘅宗旨,真係開心到跳起!」

{{hket:inline-image name="mask120320204.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

兩名老闆特地冒險飛往歐洲與原材料供應商簽訂協議。(「OxyAIR Mask HK」圖片)

他們又憶述周二(10日)出發前,由於疫情嚴峻,身邊所有人都勸他們不要去歐洲,甚至在出發前一日,供應商都怕他們有危險,發電郵勸他們留在香港。但他們認為,在目前香港的艱難時刻,一定要更有效率去完成此事,

我哋覺得如果要我哋嘅產品完美,一定要比較曬(晒)所有嘅物料。

又指面對面商議除可表達誠意外,「仲可以真實同實時咁睇到所有實物,摸到、睇到、感受到,可以比較到生產商所有嘅物料然後馬上做出決定」,比透過電郵,視像會議,然後速遞樣板再做決定更有效率。

{{hket:inline-image name="mask120320201.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

兩人在旅途上亦曾感到忐忑及擔心。(「OxyAIR Mask HK」圖片)

雖然如此,但旅途上他們亦曾感到忐忑。至周二下午上機,兩人發現航班上只有少量乘客,但轉機時發現無人戴口罩而感到擔心,

「成個機場、成架飛機得我哋兩個有戴口罩,而且啲內陸機比較細架而且人較多,所以我哋真係要同關心我哋同擔心我哋嘅所有人衷心咁講一聲:對唔住!要你地擔心啦!」

不過,成功與歐洲原材料供應商簽訂協議後,令他們鬆了一口氣,以後可以無後顧之憂做好產品質素,

「我相信只要我哋堅持原則用心製造,日後我哋香港製造嘅產品一定有機會可以同國際上其他知名嘅產品爭一日之長短,重新振興香港製造!香港製造引以為傲!」

 

撰文:李凱晴