【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫情下倫敦完騷 祖兒返港自我隔離

發佈時間: 2020/03/13

容祖兒剛於倫敦完成世界巡迴演唱會,正值歐洲多國受新冠肺炎疫情影響,祖兒的家人、朋友也很擔心她的健康,幸好她與團隊排除萬難下完成演出,她更履行公民責任,回港後在家自我隔離,護人護己。

肺炎疫情持續,容祖兒過往出埠都會帶容媽媽同行,但考慮媽咪大病初癒,決定讓對方留在香港。祖兒說:「好多人問我冒咁大風險飛來飛去驚唔驚?我有少少緊張,最重要做足保護措施,好多海外歌迷期待咗好耐,我唔想令大家失望,希望大家睇完騷,人人都百毒不侵,希望疫情可以快啲過去。」

今次世界各地有歌迷跟着祖兒飛去歐洲捧場,祖兒特別相約他們到倫敦地標London Eye大合照留念。她說:「佢哋咁遠都站站跟,平日完騷好少機會同佢哋傾偈,咁難得就約埋大家一齊打卡留念。」另外,祖兒特地在倫敦街頭踩單車,完成小小心願:「之前喺荷蘭已經好想踩,不過踩唔到半個鐘就走,因為好凍,自己着唔夠衫,驚自己冷親會影響演出。」‬

與麥當娜「同場」開騷

祖兒今次在The London Palladium開巡唱,此場地正是國際天后麥當娜曾經開騷的地方。祖兒表示早前在巴黎,特地往欣賞麥當娜的演出:「我睇到佢喺巴黎最後一場演出,之後佢因為疫情暫停演出。我睇嗰場,麥當娜扭傷腰骨,但佢喺舞台上完全無受到腰傷影響而失準,真係令我好佩服。」祖兒的巡迴巴黎站已因疫情取消,她表示最緊要大家安全,如今完成歐洲巡唱,她會先回港休息:「返香港我會留喺屋企自我隔離先,保重自己身體,唔好病。」

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏