【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇有肚腩被老婆嫌棄

發佈時間: 2020/03/13

陳柏宇(Jason)昨天到商台宣傳新歌《本能寺》,受訪時嚷着要減肥,因為老婆Leanne嫌棄他的大肚腩,因此Jason下定決心要將之減掉。

Jason表示近日老婆符曉薇(Leanne)終於開聲嫌他太肥,「佢見到我個大肚腩,啲褲全部唔啱着,pat pat好豐滿,其實都無做gym一段時間,上年七月底八月已經無做啦。本身唔算大份,以前都有肌肉,依家中年發福,不過荷包就好乾,(工作少咗可以留喺屋企陪囡囡?)如果可以的話我想兩者兼備。」近日新冠肺炎病毒肆虐,Jason打算做gym,但避免帶女兒一齊,擔心她感染細菌。

澳洲之行造人

提到早前與Leanne同遊澳洲,他表示是工作性質,得悉湯漢斯在澳洲感染新冠肺炎,Jason說︰「可惜見唔到佢!」他表示當地的疫情不算嚴重,加上他們去人口不多的小島,因此沒戴口罩,但經常洗手及注意個人衞生。問他與老婆可有趁機造人?他笑言︰「有都唔話你知!不過的確有計劃追多個嘅,老婆鍾意仔,我想要多個女,始終囡囡比較嗲。」

採訪、編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏

攝影︰Pauline