【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

父母兒子相繼隔離 森美:唔知幾時一家團聚

發佈時間: 2020/03/17

新冠肺炎在歐洲多國爆發,森美正安排在英國留學的長子下周回港「避炎」,並將在家中隔離14天。森美昨日錄影《娛樂大家10點半》時,慨嘆父母剛完成隔離不久,稍後輪到兒子,坦言相當黑仔。

曾登上「鑽石公主號」郵輪的森美父母,日前才完成強制隔離回家休息,不過森美仍未鬆一口氣,因他的17歲長子梁曦樂將於下周由英國返港,並將配合新政策,回港後要隔離14日。森美昨日表示十分憂心:「無諗到咁黑仔,父母隔離完無耐,又輪到個仔。我啱啱由加拿大返嚟,依家都自我隔離,無同父母見面,原本等下星期夠14日,阿仔返港可以團聚。但依家輪到個仔隔離兩星期,咁樣梅花間竹,真係唔知幾時一家團聚。」

森美表示,幸好早已為兒子訂好機票,不用捱炒價:「好彩阿仔住郊區,見牛多過見人,只係擔心佢喺倫敦返嚟嗰陣,但上兩星期已經寄咗口罩畀佢上機用。」他表示兒子回港後,會留在家中隔離:「因為得一間屋,可能大家分開食飯,同埋會叫佢戴口罩,以及留喺自己房入面。」

林淑敏讚阿姐友善

另外,同場的「大小姐」林淑敏及「送水輝」許家傑,齊齊做《娛樂大家10點半》嘉賓玩大話遊戲。許家傑大爆林淑敏擔心被主持汪明荃(阿姐)責罵,林淑敏即大讚阿姐:「阿姐好照顧後輩,好多年前我演佢秘書,我唔記得帶劇本,阿姐主動借畀我。」

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏