【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《On Call》重播 黃智雯回味楊怡謙仔秘密傳情

發佈時間: 2020/03/18

黃智雯與趙希洛前晚錄影《娛樂大家10點半》,二人有份演出的劇集《On Call 36小時》近日重播,她們重新追睇之餘,更勾起當年見證劇集拍檔楊怡與羅仲謙撻着的回憶,十分搞笑。

黃智雯與好姊妹趙希洛前晚在節目中大玩遊戲,智雯笑說:「今次係我第四次上呢個節目,我往績好『彪炳』,有時蠢蠢哋幾好,反而會贏大獎。」趙希洛亦自認較蠢,加上不會講大話,所以玩遊戲多數是輸家。提到她們演出的《On call 36小時》正於深夜重播,智雯笑言無論重播幾多次,都一樣會追睇,因為劇集勾起很多回憶:「劇組依家仲有個WhatsApp群組叫『On Call』,大家經常約食飯,羅仲謙間唔中都講兩句,佢仲試過傳信息send錯group,好搞笑。」

讚趙希洛口密

提到羅仲謙當年因《On Call》與楊怡日久生情,智雯與趙希洛笑言重看時見到二人的戲份,也覺得特別可愛:「拍攝嘅時候無察覺到,後來出嚟玩就發現咗,點解佢(羅仲謙)對楊怡咁好嘅?」楊怡早前宣布有喜,智雯表示已在群組恭喜對方,但不會八卦BB性別:「我哋無探過阿怡,不過我哋嘅社交網站,仲有佢哋拍拖初期嘅蛛絲馬迹。」

另外,智雯笑言自己現實中也如《On Call》一樣,經常與趙希洛傾心事:「趙希洛知道我好多秘密,不過佢都好守得秘密。」趙希洛聞言笑說:「我被智雯收買咗。」她坦言早已忘記《On Call》劇情,會當作是新劇般追看。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏