【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《法證先鋒IV》被爆9大絕密事件 李施嬅夠專業 每單案有共通點?

發佈時間: 2020/03/19

《法證先鋒IV》大獲好評,是觀眾「撈電視汁」的劇集,不過有關劇中9個絕密事件,就未必個個知道。

1. 為何「滅罪鐵三角」每單案都要戴太陽眼鏡?

跟型不型沒甚麼關係,只是純粹為遮擋太陽紫外線,避免阻礙搜查證據,結果成就第1輯的經典黑超造型。為呼應前一輯,所以2、3、4輯都跟到足,如小丑案連貫4輯一樣,是劇集特色。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

2. 為何演員每次聚會都要飲紅酒?

有別於前幾輯於茶餐廳、大排檔聚會的設定,今輯每逢破到案,大家都會到高安(黃浩然飾演)、高靖(朱晨麗飾演)的家飲住紅酒講述案情,全因候敏莉(鄭希怡飾演)是品酒師,在家設有紅酒櫃。

{{hket:inline-image name="27.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="26.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

3. 為何讓湯洛雯取代黃心穎?

監製梅小青表示湯洛雯笑容甜美、很有熱誠,雖然曾叫她減肥不成功,但她就話重點不是樣子同體重,而是湯洛雯可演活劇中角色,而且無NG。梅小青指湯洛雯不能同黃心穎比較,各有各好處:「佢入組廿幾日就做到咁嘅成績,非常滿意!」

{{hket:inline-image name="19.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(娛樂新聞台截圖)

4. 覺不覺得選錯黃心穎?

監製梅小青就話喜歡黃心穎拍任何劇都很認真,大可成為鍾嘉欣第2:「佢好甜唔造作,嗲亦唔會過火。」可惜去年發生「安心偷食」事件,令梅小青既意外亦好心痛,坦言重拍很艱辛:「重拍嘅嘢幾多,等於拍過一套,例如朱晨麗拍緊另一套戲,個髮型唔可以轉;有啲景唔可以再搭番。」她補充黃心穎一定是錯,不過覺得她本有大好前途,現在已受了很大懲罰,這麼年輕應再給她機會。

5. 譚俊彥參演是受各方反對?

當時團隊對譚俊彥演包青天印象太深,曾反對他參演:「係咪啱佢做㗎?」監製梅小青強調她並非與狄龍是好朋友才選用譚俊彥,而是因為他們會面過幾次,她感受到譚俊彥的誠意,所以決定給機會:「大家提議揀個樣寬容啲嘅演員,但我覺得應該博!」梅小青對譚俊彥的壓力表示身同感受,盛讚他的能力高強。其實譚俊彥不是刻板的人,事關他每次一NG都會忍不住笑。

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

6. 梅小青曾被謝賢玩?

監製梅小青笑言:「我係粉絲,一直唔識唔敢搵佢演戲,今次我臨別秋波託好朋友邀請。」雖然謝賢即時答應,不過後來卻反口:「四哥打電話畀我話唔做喇,怕辛苦,我嚇傻咗!好感激拉姑幫口:『應承咗唔可以唔做!』四哥先話:『我玩吓你咋!』」梅小青又讚謝賢演出認真:「服裝全私伙,我哋冇傾片酬,我畀封利是佢做車馬費,佢初時唔肯收。」

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

7. 最欣賞李施嬅、黃浩然?

監製梅小青為了給觀眾新鮮感,想角色年輕化而找黃浩然取代歐陽震華,指他演活沉穩冷靜一面,而且很有演員道德,曾只拍手腳近鏡,他都親自演繹方便對手,坦言:「佢係新一代演員榜樣!」而她又讚李施嬅講英文好聽,外形專業。

{{hket:inline-image name="126.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

8. 張文慈頭上並非真髮?

「粵劇團連環兇殺案」中,張淑敏(張文慈飾演)從後偷襲高靖,戲外朱晨麗怕張文慈太大動作會整到腰,但擁有一把黑色柔順頭髮的張文慈卻最重視頭髮,驚爆:「你照用力,不過唔好扯甩我頭髮,假髮嚟㗎,我驚佢好容易甩。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖;影片截圖)

9. 鄭希怡曾為一幕嚇到面容扭曲?

鄭希怡曾表示最愛激烈動作戲,不過當要拍攝差點被刀斬到隻手時,卻被假刀嚇到不敢望隻手,導致太早縮手,要NG再NG。除了在場工作人員提醒她:「唔望隻手呀?佢(下刀者)會望住你隻手㗎!」黃浩然等到臉容僵硬,大叫:「換過把刀!」

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

 

 

撰文:張芷晴