【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

姚子羚與舊愛飯聚:唔係復合

發佈時間: 2020/03/20

姚子羚前晚錄影《流行經典50年》,去年姚子羚疑似做第三者,介入舊愛Raymond的婚姻,後來二人分手。近日她被拍到與Raymond食飯,不過她澄清並非復合,大家再見亦是朋友。

姚子羚前晚獻唱張惠妹的《解脫》,她笑言唱國語抒情歌會比較有感覺,又否認憑歌寄意:「只係我鍾意張惠妹嘅歌,呢首歌已經唔算難唱。」她笑指自己絕非「咪霸」,又大爆「胡說八道」好姊妹中,胡杏兒才是真正「咪霸」,飲歌更是天后Whitney Houston的歌曲。

姚子羚去年被爆陷入四角戀,她與有婦之夫Raymond拍拖,但男方除了老婆蔡宛珊外,被指尚有另一個圈外女友;事件曝光後,姚子羚強調早與男方分手。不過近日有傳媒拍得姚子羚與Raymond食飯,惹來復合傳聞,她前晚大方說:「係朋友聚會,我有出席,佢又在場,大家一直都係朋友。(有機會復合?)將來嘅事將來先算,我哋無因為之前嘅事有芥蒂,亦無嬲,大家都係成年人,我不嬲都可以同以前男朋友做番朋友。」何時展開新戀情?她笑言目前只想工作,但受疫情影響,原定到馬來西亞及加拿大登台的工作,都相繼取消或延期。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏