【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【愛回家】「廢青安」周嘉洛愛自拍 素顏竟揭童年意外 謙虛否認上位被幕後爆料勁讚

發佈時間: 2020/03/20

現年只有24歲的周嘉洛憑《愛.回家之開心速遞》中「廢青安」一角爆紅,更奪得最佳男配角。劇中他是常常因為太蠢不小心弄出許多意外,但原來他真人也常常搞破壞,甚至整傷自己?

原來周嘉洛於讀書時期與同學玩捉迷藏時突然向後跑,當時戴了眼鏡的他撞到柱,鏡片爆開,眼眉被割傷,要入院縫針,險些毀容。如今他眼眉上的疤痕仍在,變成崩眉,只是上鏡可化妝遮住,但一素顏就能看到。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(周嘉洛instagram截圖)

中學畢業後,周嘉洛於2015年參加藝員訓練班,初入行時試過連續扮演黑幫大佬的手下,直至遇上《愛.回家》,他將廢青性格發揮得淋漓盡致。曾經有集講述廢青安遭阿媽熊尚善整蠱,被困充滿屎尿的廁所,為逃避他被迫全裸出醜。全因周嘉洛博命的演出,令該集收視高達26點,有幕後就爆料讚他肯捱肯搏:「佢好抵得諗,背晒劇本後,喺成棚人面前除剩條底褲,即場話除就除。嗰日天氣都幾凍,錄影廠冷氣又大,不過佢好勇,導演叫佢做乜,冇say no。」周嘉洛就坦言,屎比較嘔心,但脫衣是工作一部分,認為編劇都是為角色,劇情合理就不會抗拒。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

另外,亦有幕後透露當家小生愈來愈少,而且已上位的演員都想外闖,故為人正面樸實、有周星馳影子、與台前幕後關係好好的周嘉洛就成為可造之材,據知他被高層點名力捧,更指他有如初出道的馬國明,非行靚仔路線,但有演技與形象入屋:「佢入行就簽無綫,咁快畀獎佢除咗套劇受歡迎,公司要捧新血上位,揀聽話有潛質!」所以,周嘉洛受盡萬千寵愛,如今戲份被加重日日拍到無停手,成為當旺小生。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(呂慧儀instagram截圖)

近日,周嘉洛接受Do姐鄭裕玲的商台節目《口水多過浪花》時,就謙虛否認是馬國明接班人:「呢個太美譽...我唔覺得自己上緊位,我冇將呢件事睇得好重,因為我知道自己仲有好大進步空間,所以我都係繼續努力做好自己。」他表示自己甚忙碌,自覺幸運:「好多人想做都冇得做,所以好值得珍惜,更加要用心做。我覺得自己係TVB有史以嚟最幸運,有好多我冇預期過嘅機會嚟咗。」他續言:「最巔峰嘅幾年應該就係做金城安呢幾年,佢嘅生命其實豐富過我。」

被問到現在很多師奶都鍾意上他?周嘉洛說:「唔只家庭主婦連小朋友都鍾意我,再加上有人叫我金城安又或叫我廢青安,我都當作讚賞。」片酬上漲方面,周嘉洛就說一直都交予經理人處理,自己並不是太清楚。

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鄭裕玲instagram截圖)

 

撰文:張芷晴