【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【欠公德心】巴士上除口罩盡情大聲講電話 缺德大媽被乘客鬧自私即黑面

發佈時間: 2020/03/25

新冠肺炎疫情在全球持續肆虐,人人自危之際,本港昨日(24日)有大媽搭巴士時竟除下口罩大聲講電話;有乘客見到她罔顧公德之舉後,忍無可忍下出聲勸喻。惟大媽未有理會繼續高談闊論,隨後被乘客再次提醒後更「黑面」。不少網民炮轟大媽自私,「毫不知尊重禮貌為何物!」

該名網民昨晚在Facebook群組「Tai Po 大埔」發帖,指自己在晚上7時15分於大埔中心上車,乘搭前往九龍城碼頭的九巴路線75X。期間,他聽到一名大媽大聲講電話,

「講真佢今晚買咩餸我哋完全唔想知,你屋企發生啲咩事非我都冇興趣知,我見暫時未有乘客出聲我都算。」

未料去到黃大仙,他轉頭一望住發現大媽通電話時原來一直除低口罩,令他實在忍無可忍,斥責大媽:

「你當呢到係私家車定的士?冇人想知道你私人事,你除咗口罩有冇理過其他人嘅感受?你冇病冇痛你都唔應該!」

大媽聽後表示「對唔住」,但待樓主落車時,卻再次大聲講電話,

「好彩之後聽到有個叔叔喺度X佢。我都上返去同佢講返句:『尊重他人即係尊重自己』,最後佢黑我面。」

此事引來網民熱議,不少人認為大媽十分缺德,「做得好,樓主,好多這類人都自私自利」、「佢坐喺巴士扶手位,講嘢大聲,如果口水噴晒落扶手落車位置先係最恐怖」、「喺巴士講電話大大聲已經好大問題,仲要除口罩」。另有網民表示撇除除低口罩一事,事實上亦有不少人在公共地方大聲講電話,「呢啲人一街都係,尤其有啲開speaker(喇叭)聽WhatsApp錄音,聽完一次又重複聽多次,仲要開到最大聲!」

 

撰文:李凱晴