【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【TVB前體育主播】伍家謙老婆靚樣首次曝光引熱議 網民激讚:勁有星味 似足苟芸慧

發佈時間: 2020/03/26

前TVB體育主播伍家謙現年40歲,外在與內在條件都非常好,身高187cm,有型靚仔,畢業於香港中文大學碩士課程,以前有許多女觀眾都特意為他捱眼瞓,睇《晚間新聞》。不過伍家謙自從娶咗老婆就正式封盤,如今還成為100分好老公,準備下個月做爸爸。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

伍家謙讀書期間已被派到亞洲電視新聞部實習,大學畢業後他隨即任職體育記者。2003年,伍家謙由伍晃榮帶領加入TVB,他們都愛以輕鬆搞笑手法報道體育,深入民心。由於二人姓氏相同,又好好感情,故曾有不少人誤以為伍家謙是伍晃榮之子,而實情兩人只是師徒關係。

有次伍家謙報道球賽時把勝負隊伍對調,觀眾接連來電指出錯處,他一邊往剪片房改正,一邊嚇至腳軟,暗忖:「死喇呢次。」當時伍晃榮致電伍家謙爸爸,竟說:「伍生(伍家謙爸爸)你放心!我請得佢返嚟,一定同你睇住佢!」伍家謙坦言伍晃榮生前是很兇的老闆,但惡得有理,如今還會懂得珍惜被他罵的時候。

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

2013年12月,伍家謙與曾任職日本航空空姐、現職項目經理的女朋友謝麗萍結婚,2年後離開TVB,曾經出過著作《伍家謙,交畀你講體育》。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

下個月,伍太將會誕下孖胎,她以「阿太日常」之名在社交平台分享夫婦相處的小故事,大爆身邊有暖男老公伍家謙悉心照顧:「身兼多職,包括:司機、鐘點、速遞、送外賣、按摩師、糾察(主要監察我嘅步速同食咩)。」而且伍家謙一知道老婆有喜,即放棄買心愛的「單門車」,轉買車箱比較寬闊的休旅車,非常體貼。

雖然兩公婆頻頻更新近況,但伍太的樣貌平時會用卡通頭像遮住,容貌從未曝光。近日,伍家謙為留住老婆佗B一刻終於去影相留念,還寫道︰「以前聽人講,話女人大肚嗰陣最靚,我冇諗過靚到咁。」不少網民一見到馬上激動留言,大讚伍太好靚女:「好靚好似明星」、「以為係苟芸慧」、「太靚喇,又有氣質,以後要改口叫靚太」、「娶到阿太係你上幾世積到嘅福」、「天生麗質」等。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(伍家謙facebook截圖)

他見網民對其老婆反應熱烈,又再於IG動態上載新相,笑言︰「不如教吓大家點溝個咁靚嘅老婆,我記得當年係咁嘅,我係佢前面行過,佢話︰『嘩你好靚仔啊可唔可以做我男朋友呀?』咁囉。」而伍太亦冧爆隔空回覆:「去咗影大肚相,其中最好玩嘅係籃球造型,呢張影到怪獸(伍家謙)好man呀!怪獸你要加油呀,第時你要一邊舉起一隻小怪獸㗎!」

 

 

撰文:張芷晴