【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇計劃一年內再追B

發佈時間: 2020/03/30

在新冠肺炎疫情肆虐下,陳柏宇(Jason)直認減少外出,他前晚戴上口罩出席《地球一小時2020》活動,呼籲大家注意個人衞生,同時亦要珍惜資源保護地球。

陳柏宇經常在家中健身,閒時亦會到健身室操弗自己,提到娛樂場所包括健身室要關閉14天,Jason坦言前日趕及在停業前到健身室做運動,他說︰「本來喺屋企舉起阿女當練習,但佢太輕,得20磅。」他指囡囡Abigail雖然長高了,但體重沒有明顯增加,仍屬於輕磅BB。

Jason又表示在疫情影響之下,令其工作量減少,問他可會多了時間「造人」?他即笑言︰「要造人唔使book時間,有計劃自然抽到時間實行,囡囡已經一歲半,我哋係有呢個計劃,都係預呢一年之內,生仔生女都無所謂,如果生仔就可以儲齊一套。」

一條底褲穿8年

Jason在活動上分享自家「另類」環保方法,他自爆不會浪費衣物:「底褲着咗7、8年都唔會丟,太太都未必知道已經着到爛。」他笑言就算內衣褲穿窿,如果影響不大亦會照穿。不過,由於一家三口及傭人姐姐近來都多了時間在家,結果用多了電,試過最高電費要3000多元。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏