【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

何雁詩驚染疫以淚洗面

發佈時間: 2020/04/01

何雁詩上周突然發燒及喉嚨痛,擔心感染新冠肺炎,便立即睇醫生做快速測試,並停工在家自我隔離,幸好檢查結果為陰性。經過一星期「閉關」,她昨日復工到商台受訪,全程戴口罩的她坦言不敢隨便除下口罩。談到14日潛伏期仍未過,她說︰「醫生話如果身邊無人正在隔離,我無外遊,亦無接觸過確診人士,所以唔使隔離14日。」

何雁詩坦言等待測試報告時,心情非常差,擔心得以淚洗面。她說︰「擔心有機會感染一齊工作嘅人,令佢哋感染屋企嘅老人家同小朋友。」她透露隔離期間,未婚夫鄭俊弘(Fred)一直做廳長︰「有晚我喺房,同Fred講我要瞓,佢喺房出面同我揮手打氣,嗰一刻我忍唔住喊咗出嚟。」她笑言得知自己無事後,開心得飛撲攬實Fred。

經過今次染疫疑雲,何雁詩自言已加強防疫措施,盡量留在家中,不外出食飯,也不相約家人朋友。她說︰「諗到原來可以影響好多人,唔想加重醫護人員嘅負擔,喺醫院見到前綫醫護人員full gear,比自己更辛苦。」

採訪︰Pauline