【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【直播乜都噏】吳若希爆老公私隱Bob唔識反應 網民冇眼睇:Alex幾時振夫綱?

發佈時間: 2020/04/03

吳若希(Jinny)日前開live宣傳新歌,成日同老公Alex形影不離嘅佢一開始就影住老公打機。不過老公一於少理,Jinny嗌餓又笑佢髮線後移佢都不為所動。

Jinny於是邀請林盛斌(Bob)加入玩共同直播。一向乜都講嘅Jinny突然當住1,500幾個觀眾前大爆老公私穩:「佢係一個唔打飛機嘅人,因為佢話好嘥時間,其實(打飛機)可能係講緊5至10分鐘,對比起打機2、3個鐘,佢話打機唔嘥時間,唔係好明佢對時間投入嘅觀念,係我有問題定點?」Alex雖然尷尬,但都冇繼續打機,完全冇阻止老婆嘅意慾。喺直播另一邊嘅Bob都畀佢嚇親,之後爆笑問:「你癲咗呀?定飲醉咗呀?叫我點答你?每個人都唔同嘅,咪畀佢打陣機開心吓!」

相關新聞:【姊妹淘】坐高櫈曬長腿係「高妹」主持專利? 吳若希莊思敏身高都有1米7以上

{{hket:inline-image name="06eaae5f-cf92-425a-9aa1-40dabda2665e.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(吳若希IG直播截圖)

{{hket:inline-image name="0674e072-09b6-4837-bdf9-ba32ae9bd46d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(吳若希IG直播截圖)

{{hket:inline-image name="15acd26c-4051-402a-b61c-75b14bf63ea9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Bob IG)

突然講18禁話題,即刻有觀眾話自己未成年,Jinny再補充話:「打飛機對男仔嚟講,係件好正常會做嘅嘢,唔好太神化,只係喺華人社會少開口講,對小朋友係性教育。」直播嘅最後Alex都有應老婆要求,放低遊戲機整豉油皇炒麵佢食,不過當佢食完又「投訴」唔夠味,都幾難服侍。

相關新聞:【勁歌總選】菊梓喬再封歌后擸6獎 吳若希派骨:「佢永遠係一姐」

{{hket:inline-image name="02c7a3a7-3a5c-44f2-93f6-5253f28e62d5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(吳若希IG)

{{hket:inline-image name="d2ad63bc-3ab4-451b-80c7-d25d29adaaed.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

Jinny食住老公其實都唔係新聞,佢曾大爆同老公拍拖時曾經分開過一段時間,後來到對方屋企時,發覺換咗密碼鎖。之後Jinny就搵開鎖佬上去爆門,不過最癲嘅係佢入到去打爛咗所有嘢,包括電視、魚缸、花樽、牀等等。雖然直播期間大家都對Jinny公開老公私隱一笑置之,但事後有人將事件放上討論區,幾乎都係一面倒鬧爆Jinny。網民都覺得Alex好慘,成日畀老婆落佢面,問佢幾時先會振夫綱,仲話佢娶錯老婆!

{{hket:inline-image name="7d8aa825-6628-49ac-990a-c36876c8ed68.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(吳若希IG)

不過夫妻之間嘅嘢外人都未必知咁多,Alex曾經喺網上同老婆表白:「這女人常常問我『我係咪好惡?我係唔係好野蠻?我係唔係好任性?』此時此刻,我只可以引用某天王的金句『係,你好惡,你好野蠻,你好任性,但,係我揀的。』如果你唔惡,唔野蠻,唔任性,這就不是你,這就不是當初我選擇的你。」 真係一個願打,一個願捱。

撰文:黃蘊姿