【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【咁都有罪?】陳嘉寶唔曬囡囡被質疑唔湊B 反駁有火:這年頭做女人好難

發佈時間: 2020/04/07

好多藝人都會同佢哋嘅粉絲喺Intagram嘅限時動態互動,日前陳嘉寶就喺限時動態同粉絲傾偈:「Let's HV a talk!Shall We?」不過一直有問必答嘅陳嘉寶,期間被某位粉絲辣㷫,因為該位粉絲用質疑嘅態度問佢:「點解好似唔見你要湊小朋友咁?你其他reply(回覆)都話喺屋企睇書etc.None is about(全不關於)湊小朋友。」

{{hket:inline-image name="e829c770-b1bb-48a0-afda-0a6fed2f09a6.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:陳嘉寶IG)

陳嘉寶回應時似乎都有少少怒火:「這年頭做女人好難…不提先生是不顧家,不提父母是外嫁女,不提小孩是不負責任,不提工作是靠人養。」佢更反問對方:「請問有沒有看到我寫照顧家人?我好像有寫呀。」、「我知道很多人會喜歡上網分享自己小孩的事,就好像很多人喜歡分享自己每天吃了甚麼......也不是第一個人這樣問了,語氣就好像是在指摘你根本沒有責任,根本就是只顧自己的人。其實我也已經說過了,小朋友的事我是真的不會分享。」

{{hket:inline-image name="3053f026-61a2-46ee-ad05-94e7ba96663f.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

囡囡極少曝光,似足媽媽眼大大!(圖片:陳嘉寶老公IG)

陳嘉寶表示佢係尊重小朋友嘅私隱,佢冇權幫小朋友決定;佢又話自己唔係育兒專家,育兒資訊佢都唔會亂分享。

{{hket:inline-image name="0a3c5049-9e79-4f3e-bac3-3f070a326306.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:陳嘉寶老公IG)

陳嘉寶話呢個IG係佢個人平台,佢有權選擇分享內容,唔會為咗人哋嘅說話改變佢做法:「如果是一開始就有答案我是你心目中那種不負責任、自私不管小孩的人,其實,我說再多也沒用,我也不會做任何事去破壞自己保護家人的想法。」

 

{{hket:inline-image name="68d9180c-3d80-46e5-92cb-2bbdc3697734.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

好友賴慰玲(右)就相反,經常Share囝囝成長點滴。(圖片:陳嘉寶IG)

佢表示就算成日分享小朋友嘅相亦唔代表一個家長好盡責,更加話佢做咗幾多嘢、付出咗幾多,自己、囡囡同埋家人心入面知道已經足夠咁話。

 

{{hket:inline-image name="86b24784-6444-44e3-a05b-749bdcd378a0.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

陳嘉寶喺《女人俱樂部》飾演少女版李若彤。(網上圖片)

雖然唔少星級媽咪都會Happy Share自己BB嘅可愛生活點滴,不過既然陳嘉寶選擇唔畀小朋友曝光,大家都係收起好奇心,默默祝福BB健康成長啦!

 

 

 

撰文:黃蘊姿