【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

30歲農曆生日勁識歎 吳業坤食魚生識日本妹

發佈時間: 2020/04/17

吳業坤(坤哥)明天30歲生日,不過他前日率先慶祝自己的農曆生日,分享多張與媽媽「食好西」的相片,吳媽媽更在社交網與網民一唱一和,開口表明恨飲新抱茶。吳業坤昨日回覆《晴報》時笑說︰「媽咪講笑啫,佢想我搵多啲錢先諗娶老婆。」

吳業坤最近與馬國明、岑麗香拍攝無綫新劇《BB大晒》,雖然拍攝進度受疫情影響,但坤哥因而有時間與家人慶祝農曆生日。他前日在IG上載在家中慶生的相片,壽星仔選擇與家人吃日本菜到會,枱上放滿不同種類的魚生和壽司,十分豐富。坤哥留言說︰「今日坤爺三十歲農曆生日同天后誕,唔食番餐東洋嘢點得呢,希望大家年年有今日,身體健康、長命百歲、百無禁忌。」

不少網民留言祝賀他,當中有人說︰「吳業坤媽媽個笑容暗示想飲新抱茶喎,祝你快啲成家立室,唔好再做無腳嘅雀仔。」吳媽媽即回覆對方︰「都想㗎!」公然向坤哥催婚。

想擴闊生活圈子

坤哥昨日接受本報電話訪問,笑言與家人慶生非常開心︰「媽咪係一個好傳統嘅人,佢每年都好想同我慶祝農曆生日,但我每次都要開工,今年咁啱唔使開工,所以特登陪下屋企人。」問他何時達成媽咪想飲新抱茶的心願?坤哥說︰「我諗佢講笑啫,媽咪成日同我講,叫我搵多啲錢先,佢想我有穩定嘅事業先諗娶老婆。」

問坤哥現在可有心上人?他說:「未有,我要擴闊自己生活圈子先,最近喺東京同關西都識咗啲朋友仔,佢哋話會介紹女仔畀我識,都識咗一、兩個女仔,大家都係普通朋友,但疫情關係都無得飛過去探佢哋,我有學日文,可以做住筆友先。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏