【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新劇《打天下》收視佳 歐錦棠緊張到似入ICU

發佈時間: 2020/04/17

歐錦棠、談善言昨日到商台為ViuTV熱播新劇《打天下》宣傳,劇集今晚播出第五集,口碑不錯,收視較預期中理想。不過身兼監製及男主角的歐錦棠直認擔心劇集成績,心緒不寧,更誇張說似要在ICU留醫,認真百無禁忌。

歐錦棠表示自劇集播出以來,每晚都上網留意觀眾反應,雖然收視仍處於單位數字,但已比想像中優勝。他笑言︰「點都應該去唔到雙位數㗎喇,如果雙位數嘅話,你會諗發生緊咩事,會唔會係隔籬台嘅大氣電波無咗,不過今次套劇收視已經跨咗一大步,仲成為ViuTV最高收視劇集,好開心啦。」

談善言怕觀眾唔接受

問到會否因為ViuTV之前的劇集都是高水準,令《打天下》嘗到甜頭?歐錦棠坦言之前的劇集水準相當高,其實劇集播出以來,他都十分擔心,壓力好大,每晚都會諗劇集成績,又會想到觀眾是否接受。談善言亦表示晚晚失眠,會留意網上觀眾評論,擔心角色令人討厭,「喺劇入邊我個角色係一個好難相處嘅人,得一個朋友,而且好乞人憎,都有少少擔心觀眾會討厭自己。」身旁的歐錦棠立即安慰她,表示她的角色性格會慢慢變好,會是一個逐漸令人喜愛的角色。

劇集收視及口碑不俗,為何仍未能放下心頭大石?歐錦棠笑言︰「我依家好似日日都喺ICU咁,真係好緊張,日日都心緒不寧。(係咪仲插緊喉?)係希望條大水喉啦!」他又承認身兼劇集監製,少不免精神緊張,相信要待劇集播完才能真正放鬆下來。

採訪、攝影︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏