【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Dear Jane開Live唱歌唔夠喉

發佈時間: 2020/04/17

樂隊Dear Jane和曾若華(Jude)昨日到九展參與ViuTV音樂節目《Chill Club》錄影,他們雖然同屬一間唱片公司,卻一直未有機會合作,Jude直言希望有機會一齊創作歌曲,Dear Jane成員Howie稱︰「唱片公司裏面全部都係創作歌手,唔使向外求,即使公司嘅歌手都可以互相幫忙。」他有意創作一首跳舞歌給隊友兼主音Tim和Jude合唱,Tim聞言後笑稱︰「結婚後都無跳過,但我係天生的,唔使練,隨時可以跳舞。」

另外,新冠肺炎疫情爆發期間,Dear Jane繼續推出新歌,疫情亦無阻他們做宣傳,四子表示︰「我哋之前喺IG開Live,太耐無表演,所以我哋唱不停。原本只係安排唱半個鐘,但我哋足足做咗個半鐘,不斷同粉絲傾偈,結果唱到cut我哋機。」Dear Jane相隔三個月再開Live,雖然缺少了現場觀眾,但大家有互動,仍然覺得唱得過癮。

攝影︰林良明