【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳日言「懶媽」心聲︰ 勿讓子女過於依賴

發佈時間: 2020/04/24

今年36歲的吳日言(Yan)跟丈夫結婚3年,育有一名歲半大的女兒林禧茹(Beatrice),Yan跟天下母親一樣,對家中的女兒呵護備至,但她否認是「虎媽」,還自稱可算是一名「懶媽」。Yan笑笑口表示︰「其他媽咪對仔女所有事情都會好緊張,我就臨急抱佛腳!」

吳日言由初出道的稚氣「冬菇頭」,轉眼間進化成為今天的成熟少婦,每次提起愛女更盡是母愛。不過這位新手媽媽幾經艱辛才拿捏到一套個人湊女心得,事後亦大方與身邊的媽媽分享。Yan表示︰「我餵母乳餵咗8個月,每次都堅持畀BB食半小時,半小時後就唔再餵,等BB習慣在呢個時間內食完,慢慢就訓練到佢有好嘅習慣。同埋,BB喊時唔好即刻抱佢,我會觀察佢,如果佢食飽嘢、換晒片,純粹只係想扭抱嘅話,可以同佢傾偈,等佢唔好太依賴要抱。」

爆老公少做家務

Yan一手一腳照顧初生女兒,但「埋身餵」令她嚴重睡眠不足,難免會心火盛,Yan自爆曾對年幼的女兒咆哮,她說︰「我試過抱住佢大叫『你唔好再喊喇』,好彩老公有時都幫到我手,等我可以休息多啲,但佢始終少做家頭細務,有次洗阿囡啲『和尚袍』扭得太大力,扭斷晒啲繩。」

不少父母都望子成龍,自小就訓練子女琴棋書畫,樣樣都要出類拔萃,惟Yan認否是「虎媽」?她搞笑謂︰「我係『懶媽』先真,有啲媽媽對仔女所有事情都會好緊張,但我覺得有無需要呀?係咪咁逼切呀?好想乜都唔理,反而我老公就比較緊張,佢會提我係時候搵學校喇,因為要搵一間好學校唔容易,我心態有少少臨急抱佛腳。」

想女兒開心成長

那麼,Yan想自己的孩子將來成為一個怎麼樣的人?她坦言沒人會知道下一秒會發生甚麼事,也為香港的前景感到擔憂,所以最想女兒有一個無憂無慮的童年。她表示︰「依家呢個社會環境,自己身為父母都唔知可以畀到啲咩小朋友,都唔想佢諗咁多,開心最重要。」

Yan亦有意為女兒增添一名弟妹,但她似乎仍心大心細,她早前曾在社交網站撰文︰「踏入2020年,全世界一齊攬炒,無一件事係開心,我都好想正面啲去諗,但呢一刻有乜嘢值得去諗或者值得去做?」她又指︰「本想計劃生仔,但係依家咁嘅時勢,真係十五十六,點做啊!」

撰文︰倪小珊

編輯︰余運慶

美術︰梁政敏

攝影︰Benny、網上圖片

您也可能喜歡...