【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

抗炎期間拍廣告 苟芸慧獲老公升級防疫保護

發佈時間: 2020/04/24

「幸福人妻」苟芸慧(苟姑娘)日前為地產按揭公司拍攝新一輯廣告,拍足12小時亦未見疲態。她表示難得在疫情下有工開,非常感恩,但老公陸漢洋對拍攝時的防疫措施卻超級緊張。

新冠肺炎病毒肆虐,娛樂圈工作亦大受影響,苟姑娘表示︰「的確有好多工作延期,如果年底疫情仲係咁嚴重,可能都未必做到。」她又指掛念在加拿大的家人,「本身打算返加拿大,因為爹哋、媽咪、細佬都喺嗰邊,好想返去見佢哋,但可惜依家飛唔到;我亦好想去旅行,惟有睇旅遊節目當去咗,有時播緊旅遊節目,我會叫老公幫我喺電視機前影相,當去咗。」

提到今次在疫情下開工拍廣告,苟姑娘表現雀躍,問她出門拍攝可有做足防疫措施?苟姑娘即沒好氣表示︰「我老公超級緊張,反而我就隨遇而安,大家戴口罩、量體溫、用消毒搓手液洗手已經好安全,但我老公就緊張到會買啲垃圾袋嚟笠晒啲凳、鋪晒啲枱,搞到好唔方便,我明白佢嘅出發點為我好,但有時似乎過分緊張。」

疫情過後開班整甜品

此外,苟姑娘自言對投資沒有太多心得,她正努力學習,但會偏向「買磚頭」保值。有否打算開甜品店?她回應稱︰「有打算開班授徒,將自己識嘅嘢教畀人,等佢哋可以整甜品畀身邊嘅人食,係一件好開心嘅事,所以我有同朋友商量,待疫情過後,租個地方輪流教學生。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏