【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【明星土豪有錢就是任性】鍾欣潼買嘢唔睇價錢手袋如山 鄭爽千七蚊買礦泉水飲咗曉飛?

發佈時間: 2020/05/08

圈中唔少藝人吸金力都非常強,搵得多自然使得多,佢哋好多時都有「非人」嘅使錢習慣,土豪嘅程度有時更加係一般人無法想像。

廿歲出道已經爆紅嘅鍾欣潼阿嬌多年來累積咗唔少財富,保守估計佢單係物業都已經有1億。阿嬌早前喺隔離期間拍片同大家分享佢嘅生活,令佢收納名牌手袋嘅落地大櫃意外曝光。

{{hket:inline-image name="vVJ8zDAaFedyvA0220J3Ww66KF2VY3yQ59VrBefVawU.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

阿嬌結婚前曾於大S主持的美妝節目《Beauty 小姐》中提到,自己買嘢從來都唔睇價錢,只要鍾意就會買。阿嬌認為,買手袋係為咗獎勵自己平日努力工作,是另類的減壓方法。阿嬌買手袋不看價錢嘅習慣令當時的未婚夫賴弘國有所顧慮,雖然兩人財務獨立,但阿嬌因尊重賴弘國而收歛:「我喜歡的牌子比較貴,但我是用自己的錢,我那麼辛苦,努力賺錢,不過現在會顧慮到他的感受,我就不敢買。」

{{hket:inline-image name="8HsJHfOxGur0abgI1s4KLn3AGstT1NVqYkCVqmJAlao.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鍾欣潼IG)

{{hket:inline-image name="snVq2EwJUnjQglYHtKUNy3CL63MWoqRGRQmJg0UJiYM.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鍾欣潼IG)

除咗手袋,阿嬌曾經眼都唔眨咁打賞內地演員余衍隆。阿嬌不斷打賞之餘更豪爽咁畀咗2萬蚊點唱。有網民指阿嬌直播中共花費了4萬幾人民幣(近5萬港幣),揮金如土。

{{hket:inline-image name="WU9hilC7yexoW_rFIsELPUnunJKy93ShrA4XJ6wOFyc.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

 

除咗阿嬌,內地90後女演員鄭爽都非一般咁豪。鄭爽屋企環境因為做節目而曝光,家中擺滿大大細細嘅速遞箱,而其中一個紙皮箱係一支「飲用天然水」,而呢支水竟然要索價1,775港元。

{{hket:inline-image name="d4287828.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

鄭爽之後更帶上節目畀小S同蔡康永試飲,原本以為係有咩特別功效或者特別好飲,但原來只係一支普通礦泉水。鄭爽指佢原本只係出於好奇,點解一支水會賣得咁貴,點解會有人買呢啲水,原本諗住睇完就退貨,但一試之後竟然愛上了飲這種礦泉水。鄭爽更加喺節目上「豪吹」呢支近2,000蚊嘅礦泉水,令兩位見多識廣嘅主持人都睇到呆晒!

{{hket:inline-image name="bkn-20200507031347747-0507_00862_001_02b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

撰文:黃蘊姿