【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【叫外賣】母親節叫外賣全家乾等五個鐘 餓足全晚食物無到過「最憤怒母親節」

發佈時間: 2020/05/11

新冠肺炎疫情尚未止,不少人會減少外出改叫外賣,惟遇上節日,等候時間難免會延長。一名女士指昨日(10日)母親節一家人打算叫外賣,並已「醒目」地早於下午約5時落單,未料外賣至晚上10時仍遲遲未到,最終在落單5多個小時後始知被人「Cut單」,令其大感不滿,過了一個「最憤怒的母親節」。

一位女網民昨日在網上討論區以「憤怒的母親節晚餐(純呻)」為題發帖,表示昨日適逢母親節,一家人為免母親要辛苦下廚,但又不想外出用餐,遂打算打電話叫Pizza外賣。事主表示由於預計當日叫外賣人數眾多,故於下午約5時便提早落單,並預計食物會於晚上8時半送到。

未料食物一直遲遲未到,事主於9時決定打電話到餐廳「追單」,卻沒有職員接聽,直至晚上9時半,全家人已開始不耐煩,但店方仍然無人接聽,只好先食原本為母親節飯後甜品的蛋糕「頂吓肚先」,事主形容,

「外賣熱綫一樣忙綫,開始望窗同喪打電話,直到10點,再打埋投訴熱綫,點知係非工作時間。」

一家人苦等至晚上10時半終於「死心」,決定各自歸家,事主母親更表示,既然家人都已「各散東西」,就算食物隨後送到也不打算收下,未料就在事主歸家途中,竟接到餐廳來電表示由於「內部問題」,無法為他們送餐需要「Cut單」,令樓主大感憤怒,

「嘩真係仲嬲過最後11、12點先送嚟!母親節一家人等咗佢咁耐,係送唔到張單到點後(點餐後)最多半個鐘你都要通知個客,打電話又唔聽,最後晚餐冇食到仲要返屋企煮公仔麵,真係!」

事主認為,節日期間應該不只他們一個「受害者」,不然外賣熱綫「應該唔會打唔入」,估計當時亦有多名客人在「追單」,樓主不禁在帖文中慨嘆,

「只係估唔到最後佢會直頭冇嚟......唔知有冇人同我一樣咁慘?」

不少網民看到帖子後,均認為涉事餐廳「真的很離譜」,留言表示「除非你自己去攞,唔係嘅話,假期特別日子嗰啲真係唔好嗌(外賣)」、「嘩,真係會好嬲」;但亦有網民認為樓主的做法不可取,「母親節一定多單,仲要選送貨係不智的,點解唔自取呢?」;另外,亦有網民分享自身經驗,表示身同感受,「節日一定唔好叫佢,我都試過,好彩係平安夜送到聖誕日,揸車過去買燒烤包同炭,BBQ到佢1點幾送來,以後寧願落咗單自取都唔好等佢送來」。

撰文:蘇麗儀