【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【阿嬌離婚】賴弘國否認出軌搵律師「告到死」 診所外現身網民唔撐:有幾情深?

發佈時間: 2020/05/12

阿嬌鍾欣潼同醫界「王陽明」賴弘國上星期驚爆早喺3月1日已經離婚,結束維持咗唔夠兩年嘅婚姻。阿嬌除親認已簽分居協議外,就未有再就事件向外界交代;而賴弘國就喺爆出離婚嘅同日喺自己嘅社交網打咗一篇過千字公開信畀阿嬌,亦都話之後唔會再就呢件事交代。

相關新聞:【鍾欣潼閃電離婚】賴弘國發千字文講阿嬌見者心悒 冇後悔結婚:現在我還走不出來

 

{{hket:inline-image name="47692354_2222148814690979_8018762251619555915_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

不過連日嚟事件仍不斷發酵,有報道指二人婚姻破裂全因為賴弘國拈花惹草,更指佢已經火速同新歡去澎湖旅行。

{{hket:inline-image name="85ea3a5fcd71a00ed107f3578c320fddsaasftp20200221.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(賴弘國IG)

唔應又應,尋日賴弘國表示今早11點會喺佢嘅醫美診所門外現身說法,其診所外一早已有大批傳媒冒大雨守候。早上11時多,一身黑色西裝及戴黑口罩嘅賴弘國終於出現,場面非常混亂。

{{hket:inline-image name="f9c39d3d-90d7-465d-b187-bf9a0f82d01d.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(賴弘國IG)

賴弘國先感謝傳媒在場守候:「今天很不好意思讓大家勞師動眾到這邊,今天這個不是記者會,就我所知,我休假期間很多記者朋友到診所等我,為了保護我們客戶隱私,我一次出來說清楚。」佢表示與阿嬌分居的事不再回應,對於離婚一事非常遺憾及難過,希望大家給予兩人空間,尊重女方,以後不會再回應。

 

對於被指約炮、出軌一事,賴弘國表示佢已經搵咗律師處理:「我昨天我律師也提出告訴,訴狀都送出去了。」佢指自己冇新歡,亦冇談戀愛嘅心情,依家全心全意投入工作:「只要我的病患好我就好,我的診所好我就好」佢仲話自己已經被「酸」咗兩、三年,對一切流言已免疫,但如有誹謗會告到底、告到死。佢最後再重申「以後這件事我這邊不多做回應」。

{{hket:inline-image name="95552912_274322560637089_2522880289155119875_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

賴弘國離婚後都Keep住做嘢冇停手。(賴弘國IG)

被追問目前同阿嬌係咪未離婚淨係分居狀態時,賴弘國冇再回應。

不過網民似乎就唔多Buy,由佢第一日公開千字文就已經覺得佢矯情又浮誇,更覺得既然佢認為呢啲事係佢應該私下同阿嬌處理,而唔係喺社交網同全世界講。

{{hket:inline-image name="2.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(賴弘國IG)

有網民更加抽秤佢呢篇情深千字文,指Twins為紀念出道15周年嘅世界巡迴演唱會「Twins LOL Live Around the World」,巡迴城市中根本冇喺西寧舉行過,正確地點其實係「南寧」,指佢要表達自己對阿嬌嘅愛,但實在又對太太嘅工作唔係咁上心。

{{hket:inline-image name="1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(賴弘國IG)

有人亦質疑佢利用呢件事嚟宣傳自己,明明係一封情深嘅信但就好突兀咁提起自己嘅診所名。

{{hket:inline-image name="8005a73c-743f-4b20-9e10-b9074ba127ce.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

連今次嘅「最後一次」交代大家都非常不屑,認為佢冇必要安排喺診所門外做回應,更認為此舉同佢自己話想保護客戶隱私嘅說法自相矛盾。

(微博圖片)

 

撰文: 黃蘊姿