【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【真.居住問題?】與男友拍拖2年想同居 欲氹雙方家長借錢買樓 女大生:出年畢業預計可搵$18000

發佈時間: 2020/05/13

本港樓價高企令人望「樓」興嘆,不少市民需與家人在細小單位內蝸居。一名大學女生日前在網上發文,表示想與拍拖兩年的男友同居,因此欲向雙方家長借錢買樓「上車」,但無奈男友家人以憂慮兩人會分手為由反對,遂求問「可以點樣說服佢屋企人?我真係好想同佢住!」

該名女生上周六(9日)在網上討論區「連登」,以「想同男朋友買樓」為題發帖,表示與男友拍拖兩年,想買樓與對方同居,「自己儲咗20萬,但出年先畢業,預計畢業可以搵到$18,000。」而該20萬元積蓄,是靠她開網店及幫人補習,「加埋廿幾年利是錢,都有8、9萬」而得來。

為了達成「上車」的願望,她因而開口向雙方家長借錢置業,但遭男友家人反對,

「男朋友嗰邊佢可以借屋企,連埋佢自己儲蓄,可以借到100萬,佢搵得$30,000,但係佢屋企人驚我哋分手所以唔放心我地買樓。可以點樣說服佢屋企人,我真係好想同佢住!」

她又預料,明年畢業投身社會後,與男友月入將達至少4萬元。對於網民質疑她為何不找自己家人幫手,她表示:

「我都氹緊我呀媽,我都係諗住大西北500萬左右,計過晒每個月每人都係供7000,只要捱到頭兩三年,遲吓加咗人工就輕鬆啲。」

至於欲與男友買樓的原因,她表示:

「我同佢屋企都本身30幾年嘅老私樓,住就有地方住嘅,我有呀哥佢有呀妹,次次去親佢屋企都喺佢間房過夜,做咩都要就住就住,好唔慣先想搬出去。」

此事引來網民熱議,有網民直言「放過個男仔啦,人地先搵得3萬,配唔起你㗎」、女生回應道:「係我中文唔好,我無嫌棄佢(男友)。」

網民質疑太天真:壓力測試會過到?

惟不少人認為樓主太天真及貪心,「拍拖兩年未畢業同人講將來?有冇咁天真呀」、「你男友佔大份喎,佢屋企人擔心你分手唔奇啦!」、「『搵得30,000』,我係阿媽聽到都唔放心畀你同佢買啦」、「張契邊個名啊」、「搵18k學人買樓,壓力測試會過到?」、「你男朋友搵30k,首期得100萬,除非加擔保人,否則應該只可以買到400萬左右嘅樓」、「又一個痴心妄想嘅港女」、「工都未有諗買樓,不如好似報紙咁叫屋企人買埋供埋算啦」。

亦有網民勸她畢業後有工做才考慮置業,而且現階段亦有分手的可能,「真係有機會分手,未結婚財政獨立啲好,到分手煩到你喊」、「不如租個單位住下,一齊多一兩年,等屋企人放心啲囉,不過一租屋,就變相儲少咗錢……所以畀我寧願呢兩年拍下拖儲下錢算,唔好諗同居住,至少等你畢業先。」

 

責任編輯:李凱晴