陳淑蘭
陳淑蘭

家有兩件美容寶物

發佈時間: 2020/05/14

家有兩件美容寶物

上個月,美容院關閉一個月,天氣熱加戴口罩,令皮膚既敏感又嚴重缺水,想去美容院保養下,去唔到。身體水腫需要去美容院按摩通淋巴,又去唔到!已經無三分姿色嘅我,跌到連負三分姿色都無!所以我唔使強制隔離,都自我匿埋喺屋企。

喺屋企時間多咗,摷到我之前買咗但一直未開封嘅家用美容儀器,終於拆開嚟試用,原來一路都有兩件寶物喺屋企,竟然唔記得用!嘥鬼晒!So Stupid!

講番呢部PLANiC美容儀器,係Galvanic電離子,導出功能可徹底清潔皮膚底層如化粧品或污垢物殘迹,加Plasma等離子,能量輸出面比同類產品大,只需2至3分鐘就能達至全面消毒及殺菌。因為Plasma能在細胞之間形成極細小間隙,向皮膚傳遞等離子能量,除殺菌消炎及刺激彈性蛋白纖維重生,大大提升皮膚吸水度,更能令你所搽嘅精華更容易吸收,成功保護了我因帶口罩出現的後遺症,令皮膚回復彈性及細緻。

而纖體健肌儀ThinBe則使用美容院級數的中周波,有一定的電流刺激皮膚深層,同時提供身體護理按摩作用。它備有Soft Mode︰電流令肌肉放鬆及收縮,增強彈性,能有效促進血液循環及消除水腫,紓緩緊張肌肉,改善肌肉疼痛;Hard Mode︰特設beat frequency,有效鍛練肌肉,令肌肉提升及增加綫條,10分鐘療程等於做了120下sit up。

喺屋企摷到兩件寶物,開心之餘,自信心返晒嚟,可以重新戴口罩出街啦!Yeah!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭