【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【好人好事】大頭蝦撳錢後大疊現金遺櫃員機 好心街坊一個舉動助保不失獲網民盛讚

發佈時間: 2020/05/17

路不拾遺乃是美德。一名石蔭女街坊近日到自動櫃員機提款時,發現有人忘記取走鈔票,她因擔心有人將鈔票偷去,決定留守現場,直至見證現金被回收櫃員機內始離開。她指當時有3名街坊在旁邊提款,不過無人把現金據為己有,不禁大讚「街坊都好有質素」。

葵涌一名女街坊昨日(16日)晚上在Facebook群組「石籬人、石籬事 2018」中發文,表示自己當日下午約2時20分,途經北葵涌石蔭一間恒生銀行時,發現其中一部自動櫃員機的出鈔處,遺下一疊一百元紙鈔,應為「大頭蝦」街坊提款後忘記取走,她不但未起貪念,更親眼見證紙鈔被回收櫃員機內始離開現場,事後特意在網上提醒街坊「唔使擔心」,

「(現金)冇人拎,睇住部機『食』返啲錢!下次小心啲!」

{{hket:inline-image name="9705.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

有石蔭街坊提款後忘記取回現金。(「石籬人、石籬事 2018」Facebook)

該名女網民續指,當時另有3名街坊在使用旁邊的自動櫃員機提款,但3人都未有打遺款主意,令女網民不禁大讚「街坊都好有質素」。

不少網民以及石蔭、石籬的街坊看到帖文後,紛讚賞樓主為「好心人」,留言表示「好人有好報」、「原來冇人拎會『食』返,好彩咋,樓主Good job(做得好)」;亦有網民分享自身經歷,「我都試過撳咗2,000蚊,發緊夢唔記得拎,行咗好遠,後面有位男士追住來嗌停我,話我唔記得咗拎錢」、「我有次唔記得拎,後面嗰人『擸』咗,好彩我發現得早又有拎收據,嗰人都未放得切入銀包,原原本本嘅400蚊畀返我」。

撰文:蘇麗儀