【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【飛虎之雷霆極戰】伍詠薇睇中馬國明一點想一夜情 黃宗澤大爆想溝林盛斌個女?

發佈時間: 2020/05/18

新劇《飛虎之雷霆極戰》今晚首播,黃宗澤、吳卓羲、馬國明上節目《Tiger`s Talk》向伍詠薇破天荒大爆感情世界,內容相當搞笑。

伍詠薇先問他們有沒有對象,黃宗澤竟叫林盛斌做外父,搞到他嬲爆想打人:「忍咗你好耐,仲要講幾次!變態㗎!」原來事緣有次林盛斌向大家介紹他3個囡囡,方力申、黃宗澤大叫:「我要溝你個女!」但林盛斌突然轉口風:「如果我3個女可以嫁畀你哋,做我女婿ok嘅。」吳卓羲、黃宗澤踢爆:「扮大方,內心咒緊我哋。」連伍詠薇都話對林盛斌囝囝有興趣。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

被問到有否試過與演員因拍劇撻著,伍詠薇率先爆料:「我以前容易嘅,單方面對鄭則仕戲假情真。」馬國明表示從未試過:「我抽離得好快。」吳卓羲笑道:「返到屋企唔會再諗,邊敢呀。」不過他就指可借拍劇連續擁有多個女友。黃宗澤坦言曾在拍攝中途懷疑愛上對手,發現她不適合自己而作罷。他補充若對方想追求他,但知名度不如他,擔心她會在二人食飯前通知傳媒採訪,所以他很抗拒單獨約會。

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

不過同圈外人拍拖都有難處,吳卓羲就話有前度不太理解他工作,每當他拍親熱戲都會質問,他卻回答:「睇多幾次就慣。」黃宗澤提議下次拍拖可迫女友不停看他入行至今拍過的床戲,讓她先習慣。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

另外,伍詠薇認為黃宗澤形象「壞壞哋」,馬國明是住家男,好受女生歡迎,但覺得他應該會拒絕「飛來蜢」,好難找到女友。馬國明否認,吳卓羲大驚:「唔怪得咁多年我哋喺TVB都食白果。」馬國明反駁:「你夠膽講呢句?」

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

最後伍詠薇向林盛斌講,想跟馬國明一夜情:「我婚前遇過好多男人,重新揀我會反其道而行,(吳卓羲個小腿粗到!)呢種腳型我嘆過好多次,我未嘆過嘅形狀就係馬國明。」吳卓羲笑道:「你會點形容佢?唔郁形?」她馬上幻想:「佢好投入嗰陣會天旋地轉(攞個頭轉落你個身度?)我個頭鑽落佢度都得,佢當我波咁踢都得。」

{{hket:inline-image name="22.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="21.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

而男朋友就會揀黃宗澤,她解釋:「佢好有情趣,多計仔,呢個就夜夜情。」

{{hket:inline-image name="23.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

餘下來的吳卓羲就是老公,他說:「咁就慘喇,揀我做老公就死!」伍詠薇鬧:「你嫌我老呀?你會等我返屋企,會忍我。」林盛斌就同吳卓羲講:「就算你不舉,佢都會鍾意你。」伍詠薇認同:「我會幫到你!我會傾偈,我把口咁叻。」

{{hket:inline-image name="24.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

 

撰文:張芷晴
責任編輯:楊安莉