【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫情下開戲救市 古天樂助基層同業度難關

發佈時間: 2020/05/22

新冠肺炎疫情影響下,香港電影業幾乎全面停工,不少電影人手停口停。古天樂旗下的天下一電影將與英皇電影合作,開拍十部港產片救市,古仔坦言有收到基層電影人求助,他希望為業界出一分力。

古天樂(古仔)昨晚出席護膚品牌活動,身為電影公司老闆的他,十分關心業界情況。問他與英皇電影合作開戲進度如何?古仔表示正籌備中︰「限聚令影響拍外景,唔想拍拍下停工有損失,都要睇疫情變化。」古仔表示趁此機會幫助基層電影人,同時發掘新題材︰「大部分(新片)題材都有,但話唔定會邊拍邊改。」何時正式開拍?古仔只笑說︰「我做咩講咁多?好多嘢我都係聽公司嘅人講。(你係電影公司老闆?)邊個講㗎。」

留家中煲《愛的迫降》

有指古仔與曾志偉想開拍類似《豪門夜宴》的新片,他昨晚只表示到適當時候便會公布。古仔身兼演藝人協會會長,疫情下要處理更多問題?他說︰「會長好多嘢解決,不過有好有唔好,好嘅係有時間休息,留喺屋企睇《夫妻的世界》、《愛的迫降》咁;唔好嘅非常多,全球、社會同業界都有影響。」他表示收到基層電影人的求助個案,目前已處理,稍後亦會公布協會的援助方案。

此外,導演鄭保瑞早前指古仔拍內地電影,目的是想籌集資金在港開戲,古仔只說︰「我都係用心做好每件事,得閒睇多啲電視啦。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏

攝影︰林良明